کارگاه آموزشی "آسمان را ببین" در کانون کرمانشاه

در راستای ویژه‌برنامه‌های هفته‌ی جهانی نجوم در استان، کارگاه آموزشی و مسابقات نجوم با عنوان "آسمان را ببین" برای اعضای نوجوان دختر در کانون کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون کرمانشاه، در راستای ویژه‌برنامه‌های هفته‌ی جهانی نجوم در استان، کارگاه آموزشی و مسابقات نجوم با عنوان "آسمان را ببین" برای اعضای نوجوان دختر در کانون کرمانشاه برگزار شد.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان گفت: این ویژه‌برنامه نخست در قالب یک فراخوان با عنوان " اولین فراخوان کارگاه آموزشی و مسابقات نجوم آسمان را ببین " برای مراکز ارسال شد و اعضای نوجوان دختر علاقه‌مند به این ویژه‌برنامه دعوت شدند تا بتوانند با این مقوله آشنایی بیشتری پیدا کنند.

کارگاه آموزشی "آسمان را ببین" در کانون کرمانشاه
وی افزود: یکی از فعالیت‌های مراکز علمی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، فعالیت نجوم "آشنایی با ستاره‌شناسی آماتوری" هست، نجوم، هم به عنوان علم و هم به عنوان سرگرمی و کشف راز آسمان شب برای اعضای کودک و نوجوان، بسیار جذاب و شگفت‌انگیز است که به همین خاطر این ویژه‌برنامه برای آشنایی بیشتر نوجوانان با برنامه‌ها و فعالیت‌های نجوم و ترغیب آنها به شرکت در فعالیت‌های علمی برگزار شد.
زنجانی بیان داشت: این ویژه‌برنامه در سه بخش و شامل کارگاه آموزشی نجوم و خداشناسی، آشنایی با دستاوردهای علمی امیرحسین آهی عضو فعال نوجوان پسر (صاحب چندین دستاورد علمی و برگزیده‌ی چندین جشنواره‌ی علمی) و بخش سوم نیز مسابقه‌ی ساخت تلسکوپ شکستی به شیوه‌ی ساده بود که برای اعضا به اجرا درآمد و با استقبال خوب اعضا و مربیان روبرو شد.

کارگاه آموزشی "آسمان را ببین" در کانون کرمانشاه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =