کد خبر: 236612
تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۴
«خرس آرکانسا» سه نوبت در روز اجرا می‌شود

نمایش «خرس آرکانسا» نوشته اوراند هریس به کارگردانی مهدی مقیمی اسفندآبادی در سه نوبت صبح و بعد از ظهر روی صحنه مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌رود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایش که در اولین هفته اجرای خود با استقبال چشمگیر تماشاگران روبرو شده صبح‌ها در دو نوبت 9 و 10.30 برای مهد کودک‌ها و مدارس و بعد از ظهرها در ساعت 18 برای عموم خانواده‌ها اجرا می‌شود.
این نمایش روز دوم آذر نیز میزبان جمعی از هنرمندان شناخته شده تئاتر همچون حسن دادشکر، عادل بزدوده، مریم کاظمی، جمعی از بازیگران و عروسک‌گردانان نمایش «طاووس حوض نقاشی»، اعضای گروه تئاتر مستقل و هنرمندان شهرستان ساوه بود که همراه با کودکان این نمایش را همراهی می‌کردند.
«خرس آرکانسا» با ترجمه بهزاد نژادقنبر در تالار بوستان مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان (پارک لاله) روی صحنه است و بازیگرانی همچون محسن صفری، ملیحه مقیمی اسفندآبادی، محمد نوحیان، لیلی حسینی، فرهاد مومنی، سمیه سلمانی، دانیال بلوری، نعیم اسدی، حسین رومشکانی، محمد صادق صفری، محسن قصری و حسین کافی‌نژاد در آن ایفای نقش می‌کنند.
این نمایش با خلق تصاویر خلاقانه و جذاب در فضایی شاد و مفرح یکی از پیچیده‌ترین رویدادهای زندگی کودکان را به نمایش می‌گذارد و دیدگاهی شفاف و سرزنده از زندگی را تعریف می کند. ارتباط بین نسل‌های مختلف و عشق و علاقه دو طرفه‌ای که بین آن‌هاست کلید ورود به داستان نمایش است.
علاقه‌مندان می‌توانند هر روز غیر از شنبه‌ها از طریق شماره تلفن‌های 09387337555، 09392542161 و شماره روابط عمومی نمایش 09371756644 برای ذخیره جا و یا پیش‌خرید بلیت اقدام کنند.