کد خبر: 242321
تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰
اعلام حمایت فرماندار بهبهان از فعالیت‌های کانون

فرماندار شهرستان بهبهان استان خوزستان، در بازدید از کانون این شهرستان از فعالیت‌های کانون برای کودکان و نوجوانان حمایت کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، حسین ملک خدایی فرماندار بهبهان در بازدید سرزده خود از مرکز شماره 2 کانون این شهرستان ضمن آشنایی با کارکنان کانون، با شیوه‌ی اجرای فعالیت‌ها، شرایط و ضوابط عضویت و اعضای برگزیده مرکز شماره 2 کانون بهبهان در مسابقه‌های کشوری و بین‌المللی در زمینه‌های فرهنگی و هنری آشنا شد.
ملک خدایی در این بازدید از حضور خود در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و محیط کتاب‌خانه اظهار خرسندی کرد و گفت: بهترین ایام کودکان و نوجوانان ما باید به کتاب و کتاب‌خوانی اختصاص یابد و فضای آموزشی کانون محیطی مناسب برای کتاب‌خوان شدن بچه‌ها است.
در این بازدید، احترام مسرور مسوول مرکز شماره 2 کانون بهبهان، نیازها و انتظارهای کانون را از مسوولان شهرستان به فرماندار بهبهان انتقال داد و فرماندار برای رفع این نیازها قول مساعد داد.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان بهبهان سه مرکز دارد و با ارایه فعالیت‌های فرهنگی، ادبی و هنری با مخاطبان کودک و نوجوان خود در ارتباط است.
مربیان کانون در این مراکز علاوه بر امانت دادن کتاب، به ارایه 40 عنوان فعالیت فرهنگی هنری هم‌چون قصه‌گویی، شعرخوانی، نمایش عروسکی، پخش فیلم، تهیه روزنامه‌دیواری، کتاب‌خوانی، نقاشی، سفال‌گری، گفت‌وگوهای آزاد و... برای کودکان و نوجوانان می‌پردازند.