ذهن پر از واژه، رمز موفقیت نویسنده است

هوشنگ مرادی کرمانی در نشست ادبی با اعضای نوجوانان و مربیان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس رمز موفقیت یک نویسنده را در پربارشدن ذهن او از واژه‌ها و کلمه‌ها دانست.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مرادی کرمانی که دومین سال پیاپی است در نشست ادبی نوجوانان شیرازی عضو مراکز کانون حضور می‌یابد با بیان این مطلب اضافه کرد: هر اثری که نویسنده قصد خلق آن را داشته باشد باید در قالب کلمه‌ها و واژه ها بر روی کاغذ جاری شود و این جز با تلاش برای وسیع‌ بودن دایره واژگانی افراد امکان پذیر نخواهد بود .
وی هم‌چنین با تاکید بر اهمیت مطالعه  و کتاب‌خوانی توجه به رشد و پرورش خلاقیت و آشنایی با هنر را به منظور انتخاب بهترین واژه‌ها و ساخت جمله‌های مناسب را از دیگر مولفه‌های مهم در نویسندگی عنوان کرد.
 در این نشست ادبی که دکتر فضل‌اله هوشداران، جراح متخصص و دبیر انجمن دانش‌آموختگان دانشگاه شیراز و جمعی از اعضای نوجوان و مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون حضور داشتند مجتبی حق‌پرست مدیر کل کانون استان فارس نیز در سخنانی با اشاره به برگزاری نشست‌های ادبی با عنوان «دو پنجره» در بیش از 5 دوره در کانون این استان،  هدف از برگزاری این نشست‌ها را ایجاد فضای مناسب و ارتباط نزدیک نوجوانان و مربیان با نویسندگان و شاعران عنوان کرد.
وی افزود حضور مرادی کرمانی در جایگاه نویسنده‌ی محبوب کودکان و نوجوانان دیروز و امروز برای دومین سال پیاپی در کانون فارس، فرصت خوبی است که می‌تواند بستر مناسبی برای استفاده نوجوانان علاقه‌مند از تجربه‌های ارزش‌مند این نویسنده را فراهم کند.
در ادامه این نشست ادبی ضمن نمایش کلیپ معرفی شخصیت هوشنگ مرادی کرمانی دکتر فضل‌اله هوشداران نیز در گفت‌وگو با نوجوانان ضمن تاکید بر استفاده درست از زمان و فرصت‌ها به عنوان تجربه راهبردی در زمینه موفقیت در رسیدن به اهداف مورد نظر، به پرسش‌های آن‌ها نیز پاسخ گفت.