کد خبر: 243658
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶
بازدید رییس شورای شهر و شهردار سقز از کانون

رییس و اعضای شورای اسلامی و شهردار سقز در استان کردستان در بازدید از مرکز فرهنکی‌هنری شماره یک کانون این شهرستان، آمادگی خود را برای حمایت از این مرکز اعلام کردند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این بازدید باقی رحمان‌پور رییس شورای شهر ضمن قدردانی از مربیان به خاطر خدمات فرهنگی - که در طول سال به بچه‌ها ارایه می‌کنند - گفت: جذابیت و پرمحتوایی از ویژگی‌های مهم فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که موجب تشویق خانواده‌ها و مخاطبان برای حضور در این مجموعه فرهنگی می‌شود.
رحمان‌پور در ادامه از مربیان مرکز شماره یک کانون سقز به خاطر تعامل خوب و سازنده‌شان با سایر نهادها و سازمان‌های شهرستان قدردانی کرد و یادآور شد اگر همکاری و تعامل در تمامی سازمان‌های شهری نهادینه شود، بسیاری از مشکلات و مسایل به سادگی مرتفع می‌شود و مسیر پیشرفت‌ها را هموارتر می‌سازد.
در این دیدار هم‌چنین ضیاءالدین نعمانی شهردار سقز ضمن قدردانی از مسوول و مربیان  این مرکز گفت: کانون یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین مجموعه‌های فرهنگی در کشور است که همواره در زمینه‌ی رشد و تعالی استعدادها‌ و توانایی کودکان و نوجوانان تلاش می‌کند.
بر اساس این گزارش کمک به تجهیز و راه‌اندازی سالن نمایش کانون سقز، تامین منابع روشنایی محوطه ورودی مرکز، رسیدگی و بازسازی فضای سبز حاشیه و اتخاذ تدابیر امنیتی لازم به منظور عبور کودکان و نوجوانان از عرض خیابان از جمله درخواست‌های مربیان بود که بازدیدکنندگان قول دادند در اولین فرصت رسیدگی‌های لازم صورت گیرد.
گفتنی است مربی مسوول مرکز شماره یک سقز نیز در این بازدید گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های صورت گرفته و پیش‌بینی شده تا پایان سال ارایه کرد.
در پایان شهردار، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر سقز ضمن بازدید از تمامی بخش‌ها و فعالیت‌های مختلف مرکز شماره یک از کتاب‌خانه سیار روستایی کانون این شهرستان نیز  بازدید کردند.