مراقبت از زمین و توجه به آب، توصیه مدیرعامل به اعضای کانون

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، شرکت‌کنندگان در اردوی تابستانی اعضای مراکز کانون در مشهد را به حمایت از آبادانی زمین و توجه ویژه به موضوع آب و کمبود آن دعوت کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، علیرضا حاجیان‌زاده در سفر یک‌روزه خود به مشهد مقدس به همراه معاون فرهنگی با حضور در اردوی تابستانی اعضای دختر مراکز فرهنگی‌هنری کانون خراسان‌رضوی، عهدنامه‌ی اردوی این اعضا با شعار «بیایید زمین را تنها نگذاریم» را امضا کرد.
وی با نوشتن این پیام که: «آب عنصری از خلقت است که آدمی را به یاد خالق می‌اندازد» اعضا را به حمایت از آبادانی زمین با توجه ویژه به موضوع آب و کمبود آن دعوت کرده و برای آن‌ها لحظات و خاطراتی خوب در اردوی سه روزه پیش رو آرزو کرد.
در ادامه محمدعلی شامانی معاون فرهنگی کانون نیز، پیام خود را با این مضمون که «امیدوارم فردا لب‌های زمین تشنه نباشد» در این عهدنامه نوشت و آن را امضا کرد.
بر اساس این گزارش مدیرعامل کانون در آیین پایانی سیزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در مشهد نیز شرکت و از نمایشگاه آثار جشنواره رضوی- که در محل برگزاری آیین پایانی این جشنواره برپا شده بود – بازدید کرد.
وی در حاشیه این آیین گفت: حفظ و پایدارسازی اعضای نوجوان مراکز فرهنگی‌هنری یکی از دغدغه‌های اصلی ما در کانون پرورش فکری است.
حاجیان‌زاده افزود: باید تلاش کنیم با یک برنامه‌ریزی مناسب زمینه‌را برای بچه‌هایی که خارج از سن کانون هستند اما تمایل دارند به فعالیت‌خود در کانون ادامه دهند، فراهم کنیم.
مدیرعامل کانون ضمن بازدید از آثار به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه و کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی، با کارشناس ادبی استان خراسان رضوی گفت وگو کرد و در جریان روند جمع‌آوری، گزینش و چاپ آثاری که در کارگاه‌های ادبی مراکز فرهنگی خلق می‌شود، قرار گرفت.