عرضه محصولات کانون در نمایشگاه تهران

محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پیاده‌راه خیابان هفده شهریور و در نمایشگاه اسباب‌بازی تهران به کودکان و نوجوانان ارایه می‌شود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، امور بازرگانی کانون در یکی از غرفه‌های این نمایشگاه به ارایه محصولات فرهنگی و هنری پرداخته است.
بر این اساس، 300 عنوان ‌بازی و سرگرمی، لوح‌های بازی و آموزشی، کتاب کاردستی، کتاب الکترونیک، کتاب فیلم و نوشت‌افزارهای ایرانی اسلامی در این نمایشگاه به مخاطبان ارایه می‌شود.
هم‌چنین بازی‌های رایانه‌ای «افسانه روزبه»، «روبات دیوانه»، «موش و مار»، «گنج پنهان»، «جزیره»، «منظومه شمسی» و... از دیگر محصولات ارایه شده در غرفه امور بازرگانی کانون است.
برگزاری این نمایشگاه که به همت شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر و همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان برگزار شده، دسترسی کودکان منطقه شرق تهران به اسباب‌بازی‌های تولید داخل را آسان کرده است.
نمایشگاه اسباب‌بازی تهران با هدف ارایه محصولات فرهنگی به کودکان تهران، از 5 شهریور تا 5 آبان سال 1394 در پیاده راه هفده شهریور از میدان شهدا تا میدان امام حسین(ع)، از ساعت 15 تا 22 برگزار می‌شود.
در این نمایشگاه شرکت های تولیدکننده محصولات ویژه کودکان و نوجوانان حضور دارند.
در این نمایشگاه بیش از 71 غرفه به ارایه محصولات فکری و اسباب بازی‌های ساخت داخل کشور می پردازند و بازی‌های فکری و سرگرمی‌های نمایشی نیز برای کودکان در نظر گرفته شده است.