بچه‌های زاهدان به تماشای 10 نمایش عروسکی می‌نشینند

با اجرای 10 نمایش عروسکی در روز سوم مرداد، رقابت‌های منطقه‌ی 5 چهاردهمین جشنواره نمایش عروسکی اعضای مراکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در زاهدان به پایان می‌رسد.

به گزارش روابط عمومی کانون، این پنجمین جشنواره‌ی منطقه‌ای این رقابت‌هاست که به میزبانی کانون استان سیستان و بلوچستان روز‌های دوم و سوم مرداد برگزار می‌شود و پیش از این نیز استان‌های گیلان، ایلام، چهارمحال و بختیاری و گلستان میزبانی این جشنواره‌ها را بر عهده داشته‌اند.
در این رقابت‌ها در مجموع 57 گروه نمایشی از سراسر کشور و در جشنواره‌ی منطقه‌ی پنج نیز 14 گروه حضور داشتند.
برگزیدگان نهایی این جشنواره شهریور امسال در اصفهان رقابت‌های کشوری جشنواره نمایش عروسکی را برگزار می‌کنند.
بر اساس این گزارش 5 نمایش این جشنواره با عنوان‌های "دانه‌ی کوچک" از مرکز شماره 5 کانون استان اصفهان، "پاگنده، نه" از مرکز شماره 14 کانون تهران، "فقط پارچه نباشیم" از مرکز کانون رفسنجان، "شکوه آفرینش" از مرکز کانون خاتم یزد و "ستاره‌های جنجالی" از مرکز درچه اصفهان صبح روز سوم مرداد در سالن اصلی مجتمع کانون زاهدان واقع در خیابان جمهوری اسلامی، روبروی جمهوری 14 بر روی صحنه می‌روند.
همچنین در دیگر سالن برگزار کننده این جشنواره یعنی سالن مرکز شماره 1 کانون زاهدان واقع در خیابان آزادی جنب پارک شادی‌ها 5 نمایش "نردبانی رو به آسمان" کار مرکز شماره 35 کانون تهران، "ستاره‌ی صبح" کار مرکز شهر بابک کرمان، "اشک مار" کار مرکز بنجار سیستان و بلوچستان، "میشه" کار مرکز شماره 26 تهران و "میوه‌ها" کار کانون یزد برای بار دوم اجرا خواهد شد.
این جشنواره عصر روز سوم مرداد با معرفی برگزیدگان به کار خود در زاهدان پایان خواهد داد.