کد خبر: 200587
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۸
فانوس تهران هم‌چنان روشن است

شماره بیست و دوم فصلنامه فرهنگی، هنری و خبری فانوس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی کانون، این شماره فصلنامه فرهنگی، هنری و خبری فانوس شامل بخش‌های مختلفی مانند "الف"، "اشاره"، "رویش"، "پیک"، "سنجاق"، "روزنه"، "پاکنویس"، "کاکتوس"، "تحفه طهرون"و ... است.
 در شماره بیست و دوم نشریه فانوس، گفت و گو با محمدباقر آدوسی، معاون فرهنگی کانون در صفحات آغازین آن دیده می‌شود که در مصاحبه‌ای به پرسش‌هایی با موضوع تفکیک شدن آفرینش‌های ادبی و هنری، عملکرد کمیته کتاب کانون، جشنواره قصه‌گویی، کتاب‌خانه‌های مجازی، تشکیل کارگروه‌های مختلف با موضوعات متفاوت در استان‌ها و... پاسخ می‌دهد.
 "معرفی کتاب" عنوان دیگری از این فصلنامه است که به معرفی گروهی کتاب می‌پردازد و در این شماره، کتاب داستان‌های زیبای مولوی (23 جلد) نقد شده است.
 هم‌چنین عنوان "دات کام" که در هر شماره از فانوس در مورد رایانه، اینترنت و... صحبت می‌کند؛ در این شماره موضوع "ADSL" را بررسی کرده و به مزایا و معایب استفاده از آن می‌پردازد.
 "بخش ویژه" با موضوع "عروسک‌ها از خواب زمستانی بیدار می‌شوند" به گزارش دوازدهمین جشنواره نمایش عروسکی استان تهران پرداخته است.
 در بخش "اتفاقات" پیام‌های تبریک، تسلیت و تشکر به همکاران کانونی در مناسبت‌ها و رویدادهای مختلف و در بخش "تماشا" تصاویری از فعالیت‌های مراکز کانون استان تهران نیز درج شده است.
 "فانوس" (نشریه داخلی) کانون استان تهران که مدیر مسوول آن محسن فضلی و سردبیر آن نوشین آغاز است، در هر فصلنامه با موضوع‌های متنوع و جذاب چاپ می‌شود.