رقابت 13 گروه نمایشی در چهاردهمین جشنواره کشوری نمایش عروسکی مراکز کانون

چهاردهمین جشنواره کشوری نمایش عروسکی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به میزبانی اصفهان مهد هنر ایران زمین صبح روز چهاردهم شهریور ماه آغاز به کار خواهد کرد .

به گزارش روابط عمومی کانون، در این جشنواره 10 گروه اصلی متشکل از اعضای مراکز فرهنگی، هنری کانون (سه گروه پسران، سه گروه دختران ) به همراه 2 گروه میهمان از استان‌های اصفهان و خراسان شمالی و 1 گروه خارجی از کشور آفریقای جنوبی به هنر نمایی خواهند پرداخت .
در این جشنواره نمایش دل دریایی از استان آذربایجان شرقی،کی گفته توبه گرگه مرگه از بوشهر،بازم خوابت برد از هرمزگان،خانه پر سر و صدا از یزد، دروغ شاخدار از استان مرکزی و گروفالو از آذربایجان غربی از نخستین نمایش‌هایی هستند که صبح روز اول درمجتمع فرهنگی، هنری استاد فرشچیان به روی صحنه خواهد رفت.
همچنین نمایش دوستی از کشور آفریقای جنوبی نیز توسط هنرمندان خارجی اجرا می‌شود .
نمایش نقاش و صفر از لرستان‌، دانه کوچک ازاصفهان، سیب خداحافظ سیب سلام از چهارمحال بختیاری، جنگ سیب از قزوین، به یاد (م،پ،و) از خراسان شمالی و می‌شه از تهران از جمله نمایش‌هایی است که صبح روز دوم توسط اعضای هنرمند مراکز فرهنگی، هنری کانون به اجرا درخواهد آمد .
نمایش‌های دانه کوچک، دوستی و به یاد ( م،پ،و ) به صورت دو زبانه برای حاضران در چهاردهمین جشنواره کشوری نمایش عروسکی اصفهان به اجرا در خواهد آمد و تمامی نمایش‌های صبح روز اول و دوم عصرهمان روزدرمجتمع فرهنگی، هنری کانون برای علاقه‌مندان اجرا می‌شود .
گفتنی است چهاردهمین جشنواره کشوری نمایش عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در اصفهان طی روزهای 13 تا 16 شهریور ماه برگزار خواهد شد و مراسم رسمی افتتاحیه عصر روز یکشنبه 13 شهریورماه با حضور مسوولان استانی و کشوری درمجتمع فرهنگی، هنری استاد فرشچیان برگزار می‌شود.