آقای مدیر در سربیشه کلید خورد

تازه‌ترین فیلم بلند سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با نام "آقای مدیر" در روستای سربیشه خرم‌آباد کلید خورد. <BR>

به گزارش روابط عمومی کانون، حسن آقا کریمی کارگردانی این اثر سینمایی بلند را بر اساس فیلم‌نامه‌ای از غلامرضا حیدرنژاد برعهده دارد.
کار فیلم‌یرداری این اثر از ابتدای آبان در روستای سربیشه آغاز شده و قربان نجفی و معصومه بافنده به عنوان بازی‌گران اصلی در آن نقش آفرینی می‌کنند.
آقای مدیر داستان آموزگار یک مدرسه است که در راه سفر به مشهد مقدس از دانش‌آموزانش می‌خواهد هرکسی نامه‌ای برای امام رضا بنویسید تا او این نامه‌ها را به مشهد ببرد اما در نهایت به دلیل ایجاد مشکلی نمی‌تواند به مشهد برود و تمامی نامه‌ها را به بچه‌ها بازمی‌گرداند به جز نامه‌ای که بر روی آن نام کسی نوشته نشده است...
داستان این فیلم بر اساس طرحی با عنوان نامه‌ای برای او نوشته شده است و مرتضی گودرزی مدیریت تولید آن و مدیریت امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهیه کنندگی آن را بر عهده دارند.
بر اساس این گزارش در میان عوامل ساخت فیلم از کامیار فاروقی به عنوان مدیر فیلم‌برداری، ابراهیم عزت‌خواه دستیار اول فیلم‌بردار، نوید بانی برنامه‌ریز، امیر نوبخت صدابردار، حسین صالحیان طراح گریم، محمد طلایی مدیر تدارکات و نیما آقا کریمی به عنوان عکاس نام برده شده است.
مرتضی گودرزی مدیر تولید این فیلم سینمایی پیش بینی کرد کار فیلم‌برداری این اثر سینمایی 45 روز طول بکشد.
وی از همکاری کانون استان لرستان و راه‌آهن این استان  همچنین بخشداری، آموزش و پرورش و اداره‌ برق سپید دشت نیز به دلیل همکاری در مراحل ساخت فیلم آقای مدیر قدردانی کرد.