راه‌یافتگان بخش مسابقه فیلم‌نامه‌نویسی کانون معرفی شدند

با پایان یافتن داوری اولیه چهارمین جشنواره فیلم‌نامه‌نویسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اسامی راه یافتگان به بخش مسابقه این جشنواره اعلام شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، هیأت انتخاب این جشنواره منوچهر اکبرلو مدرس دانشگاه، منتقد، پژوهش‌گر و نویسنده، سارا خلیلی فیلم‌نامه‌نویس و انیماتور و لیلا میرهادی نویسنده و کارگردان پس از بررسی 589 فیلم‌نامه در بخش‌های مختلف، اسامی فیلم‌نامه‌های راه یافته به مرحله پایانی را اعلام کردند.
این جشنواره در سه محور «خلیج فارس»، «سنت‌های قومی و بومی سرزمین مادری» و «آزاد» در دو بخش «داستانی» و «پویانمایی» کوتاه و بلند (سینمایی) فراخوان داده بود.
هیأت انتخاب در بخش «خلیج فارس» 8 اثر و در بخش «سنت‌های قومی و بومی سرزمین مادری» 21 فیلم‌نامه و در بخش کوتاه داستانی (زنده) 70 اثر را معرفی کرد.
هم‌چنین بر اساس رای هیأت انتخاب در بخش «آزاد» پویانمایی بلند 2 اثر، داستانی بلند 17 فیلم‌نامه و پویانمایی کوتاه 21 اثر به مرحله پایانی راه یافت.
امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به آثار برگزیده جوایزی را اهدا و از تولید برخی از این فیلم‌ها نیز حمایت خواهد کرد.

خلیج فارس

سنت های قومی و بومی سرزمین مادری 

کوتاه داستانی زنده

آزاد