استقبال از تولیدات کانون در نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی اسلامی

نوشت‌افزارهای ایرانی اسلامی تولید شده در کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در دومین نمایشگاه عرضه‌ی نوشت افزار با استقبال خوبی از سوی خانواده‌ها روبه‌رو شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، بیش از 80 عنوان دفتر با طرح‌ ایرانی‌اسلامی به همراه دیگر تولیدات کانون در بخش نوشت‌افزارها در دومین نمایشگاه عرضه نوشت‌افزار ایرانی اسلامی به مخاطبان کودک ونوجوان ارایه می‌شود.
بر اساس این گزارش این نمایشگاه که از روز 5 تا 10 شهریور در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون در خیابان حجاب تهران برپا شد هر روز از ساعت 11 تا 22 پذیرای خانواده‌ها و علاقه‌مندان بسیاری بود.
بر همین اساس در میان طرح‌های عرضه شده از سوی بازرگانی کانون دفترهای طرح مثلثی برگرفته از درختان کاج که نماد رشد و سرسبزی است به عنوان پر فروش‌ترین‌ در این نمایشگاه معرفی شد.
 هم‌چنین دفترهایی با عکس شهید عباس بابایی و شهید عباس دوران که از تولیدات سال گذشته کانون در بخش نوشت‌افزارهای ایرانی- اسلامی است بسیار مورد اقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.
در عین حال کیف‌های مدرسه، جامدادی و تخته‌وایت‌برد با طرح عروسک‌های دارا و سارا نیز از دیگر محصولات کانون است که به خاطر کیفیت و قیمت مناسب آن توانسته نظر بازدیدکنندگان را به خود جلب و فروش قابل قبولی داشته باشد.
هم‌چنین طراحی، فضاسازی و برپایی کارگاه نقاشی ویژه کودکان در بخشی از غرفه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از دیگر نکاتی بود که بازدیدکنندگان در اظهارات خود آن را مناسب ارزیابی و حضور کانون در این نمایشگاه را موثر و مفید ارزیابی کردند.