جشن پایان فعالیت‌های تابستانی موزه تاریخ کانون

جشن پایان فعالیت‌های تابستانی موزه تاریخ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، تابستان امسال و برای دومین سال پیاپی موزه تاریخ کانون در تهران اقدام به برپایی کارگاه‌های شعرخوانی، قصه‌گویی و سرود برای کودکان و نوجوانان این محله کرده بود.
این کارگاه‌ها که از اوایل تیرماه برپا شده بود و روزانه پذیرای تعدادی از کودکان و نوجوانان ساکن در منطقه‌ی میدان شهدای تهران بود که با نزدیک شدن به روزهای پایانی فصل تابستان و اتمام زمان فراغت بچه‌ها، جشنی برای پایان فعالیت‌های تابستانی این مرکز برپا شد.
در این برنامه که معاون تولید کانون و جمعی از خانواده‌های کودکان و نوجوانان در آن حضور داشتند، تعدادی از شرکت‌کنندگان در این کارگاه‌ها اقدام به شعرخوانی، اجرای سرود و قصه‌گویی کردند.
هم‌چنین مهدی باقری معاون تولید کانون در پایان این برنامه ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران، برگزاری این‌گونه برنامه‌ها را از نظر کیفیت مثبت دانست و گفت باید تلاش کنیم مشکلات و کمبودها را برطرف کنیم تا کودکان و نوجوانان بتوانند استعدادها و خلاقیت‌شان را نشان دهند.
وی هم‌چنین در پاسخ به درخواست برخی خانواده‌ها مبنی بر ادامه این فعالیت‌ها در این مرکز یادآورشد: کاربری اصلی موزه تاریخ کانون،آشنایی کودکان و نوجوانان با سیر تاریخ، آداب و رسوم و میراث گذشتگان تعریف شده و به همین دلیل شاید شرایط لازم برای انجام فعالیت‌های فرهنگی‌هنری و ادبی در این موزه مانند دیگر مراکز کانون وجود نداشته باشد اما تلاش خواهیم کرد در صورت امکان فضایی را برای حضور و فعالیت‌ کودکان و نوجوانان این محله در برنامه‌های فرهنگی و هنری فراهم کنیم.
گفتنی است جشن پایان تابستان فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی موزه تاریخ کانون روز 26 شهریور در مکان این موزه واقع در خیابان پیروزی میدان شهدا پشت اداره برق برگزار شد.