کد خبر: 233735
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲
تشریح فعالیت‌های معاونت تولید کانون در نشست رسانه‌ای

شش ماه فعالیت‌های معاونت تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نشستی رسانه‌ای تشریح خواهد شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مهدی باقری معاون تولید و مدیران این مجموعه در نشست با خبرنگاران رسانه‌های جمعی تازه‌ترین دست‌آوردهای حوزه‌ی تولید و برنامه‌های آینده‌ی این معاونت را تشریح خواهند کرد.
مدیران مجموعه تولید کانون از نورا حق پرست مدیرکل نظارت بر انتشارات، محمدرضا کریمی صارمی مدیر مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی و حسن آقاکریمی سرپرست امور سینمایی تشکیل می‌شود.

معاونت تولید یکی از مهم‌ترین و با سابقه‌ترین بخش‌های کانون است که محصولاتی را مانند کتاب، سرگرمی، بازی‌های رایانه‌ای، فیلم، موسیقی و تئاتر‌ ارایه می‌کند.
توسعه‌ی نشر کتاب و کتاب‌های الکترونیک، رمان‌های کودک و نوجوان، برنامه‌های جدید مرکز تئاتر و تئاتر عروسکی، فیلم‌های جدید تولید شده یا در دست تولید، برنامه‌های کانون برای طراحی نرم‌افزارهای ویژه تلفن‌های همراه و لوح‌های رایانه‌های از جمله حوزه‌هایی است که معاون تولید و مدیران این معاونت در نشست رسانه‌ای درباره‌ی آن توضیح می‌دهند.
این نشست رسانه‌ای ساعت 10:30 روز 30 شهریور در مرکز آفرینش‌های فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می شود.