«عمو نوروز؛ رویای آدم برفی» برگزیده چهارمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران

بازی رایانه‌ای «عمو نوروز؛ رویای آدم برفی» از تولیدات مرکز سرگرمی‌های سازنده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دیپلم افتخار بهترین بازی «سکو بازی» چهارمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران را به دست آورد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، جشنواره چهارم بازی‌های رایانه‌ای تهران در قالب بخش‌های "اصلی"، "فرعی " و "انتخاب بازی سال" برگزار شد که بازی «عمو نوروز؛ رویای آدم برفی» به طراحی امیر محمدرضایی به عنوان بهترین بازی در سبک سکو بازی (بازی‌های پرشی) انتخاب شد.
هم‌چنین بازی رایانه‌ای «گوسفندان بازیگوش» دیگر تولید مرکز سرگرمی‌های کانون به طراحی شهاب کشاورز به عنوان نامزد «بازی‌های راهبردی» این جشنواره انتخاب شده بود.
بر اساس اعلام دبیرخانه دایمی جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران، آشنایی با دست‌آوردهای نوین بازی‌سازی در ایران، تقدیر از توانمندی و خلاقیت هنرمندان ایرانی، نمایش و سنجش نوآوری‌های هنرجویان و دانش‌آموختگان بازی و سرگرمی و دعوت از هنرمندان و متخصصان دیگر عرصه‌ها برای تقویت و پیشرفت بازی‌سازی، رویکردهای این جشنواره را تشکیل داده است.
بر اساس این گزارش، در داستان بازی «عمو نوروز؛ رویای آدم برفی» آدم برفی که متوجه می‌شود عمو نوروز و بهار در راه هستند و اگر بهار شود برف‌ها ذوب می‌شوند؛ از این رو برای این‌که زمستان باقی بماند و او نیز باقی بماند تصمیم می‌گیرد به جنگ عمو نوروز رفته و از آمدن بهار جلوگیری کند.
گفتنی است؛ آیین پایانی «چهارمین جشنواره بازی رایانه‌ای تهران» شامگاه دوشنبه 21 مهر، در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.