کد خبر: 237643
تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۶
«خرس آرکانسا» تا پایان دی روی صحنه است

نمایش «خرس آرکانسا» به کارگردانی مهدی مقیمی اسفندآبادی که با استقبال مخاطبان در تالار بوستان مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روی صحنه است، تا پایان دی تمدید شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایش که هر روز غیر از شنبه‌ها روی صحنه می‌رود، علاوه بر دو اجرای صبح، ساعت 18 هر روز میزبان عموم علاقه‌مندان به نمایش‌های ویژه کودکان و نوجوانان است.
این نمایش نوشته اوراند هریس است و ترجمه آن را بهزاد نژاد قنبر انجام داده، داستان دختربچه‌ای به نام تیش را بیان می‌کند که با خرسی که در سیرک هنرنمایی می‌کند، آشنا می‌شود. تیش که آرزو دارد پدربزرگش برای همیشه در کنار او باشد از خرس می‌آموزد که تا وقتی کارهایی را که پدربزرگ به او یاد داده، زنده نگاه می‌دارد پدربزرگ در کنار اوست و...
این نمایش که برای گروه سنی کودک و نوجوان تولید شده با آهنگ‌سازی رضا حق‌گو، طراحی صحنه سمیه سلمانی، طراحی لباس اکرم دهقانی و طراحی گریم فهیمه راهواره روی صحنه می‌رود و بازیگرانی همچون محسن صفری، ملیحه مقیمی اسفندآبادی، محمد نوحیان، لیلی حسینی، فرهاد مومنی، سمیه سلمانی، دانیال بلوری، نعیم اسدی، حسین رو مشکانی، مجید اشرفی، مهدی مقیمی اسفندآبادی و محسن قصری در آن ایفای نقش می‌کنند.
علاقه‌مندان می‌توانند از طریق شماره‌های 09387337555، 09392542161 و شماره روابط عمومی نمایش 09371756644 برای ذخیره جا و یا پیش‌خرید بلیت اقدام کنند.