«وقتی بچه بودم» تندیس جشنواره فیلم کوتاه تهران را از آن خود کرد

پویانمایی «وقتی بچه بودم» به کارگردانی مریم کشکولی‌نیا، تندیس سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران را به دست آورد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این فیلم که از تولیدات امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است در بخش بهترین جان بخشی در آثار پویانمایی، تندیس جشنواره و مبلغ 50 میلیون ریال را از آن خود کرد.
بر اساس این گزارش، فیلم «مومو» به کارگردانی هادی طبسی نیز به عنوان نامزد بهترین فیلم بخش انیمیشن این جشنواره معرفی شده بود.
بر همین اساس، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با 6 اثر، در سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران حضور پیدا کرد و چهار اثر پویانمایی کانون برای رقابت در بخش مسابقه پویانمایی سینمای ایران این جشنواره، انتخاب شد.
علاوه بر پویانمایی‌های «وقتی بچه بودم» و «مومو»، فیلم‌های «قلب مترسک» غلامرضا کزازی و «پدربزرگ» شیوا صادق‌اسدی در بخش مسابقه ایران این جشنواره بین‌المللی به رقابت پرداختند.
سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران با هدف «تقویت سینمای ملی از طریق ارتقای سطح آگاهی»، «ایجاد زمینه کسب تجربه»، «ترویج اخلاق و ارزش‌های اسلامی»، «تحکیم مبانی خانواده (سبک زندگی)»، «امیدآفرینی»، «گسترش و نشر فرهنگ دینی و دفاع مقدس و توجه به دستاوردهای جدید علمی (دانش‌بنیان)»، «تثبیت جایگاه فیلم کوتاه به عنوان سینمای مستقل و آینده (سینمای اندیشه)» و «بازاریابی، بازارسازی و عرضه اقتصادی فیلم به نفع تولید کنندگان فیلم کوتاه» برگزار می‌شود.
مراسم پایانی سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران عصر روز 26 آبان در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.
گفتنی است داوران این رویداد هنری در دو بخش ملی و بین‌المللی جوایز برترین‌های این دوره را اهدا کردند.