خانه کتاب از دو فیلم‌ کوتاه کانون قدردانی کرد

فیلم‌های پویانمایی «قلب مترسک» غلام‌رضا کزازی و «وقتی بچه بودم» مریم کشکولی‌نیا از تولیدات امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جشن «روز کتاب و سینما» نمایش داده شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این جشن که به مناسبت بیست و سومین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در خانه کتاب برگزار شد از هفت فیلم برگزیده جشنواره فیلم کوتاه تهران که به موضوع کتاب اختصاص داشت یا اقتباس از آثار ادبی بود،  تجلیل شد.
بر اساس این گزارش «قلب مترسک»، «وقتی بچه بودم»، «پایان‌نامه»، «نقطه قرمز»، «چهار دقیقه سکوت»، «اکوان دیو» و «صحنه خالی» عنوان هفت فیلم به نمایش در آمده و قدردانی شده در این برنامه بود.
جشن «روز کتاب و سینما» شامگاه 25 آبان با حضور مجید غلامی‌جلیسه مدیرعامل خانه کتاب و دبیر بیست و سومین دوره هفته کتاب و کتاب‌خوانی، فرید فرخنده‌کیش مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران، خسرو سینایی کارگردان پیش‌کسوت سینما و احمد مسجدجامعی عضو شورای شهر تهران در پردیس سینمایی چهارسو برگزار شد.
برپایی نشست تخصصی «کتاب و سینما» با سخنرانی خسرو سینایی و احمد مسجدجامعی و همچنین قدردانی از یک عمر فعالیت سینمایی خسرو سینایی از دیگر برنامه‌های این جشن بود.