«کانون نمایش» از 15 آبان آغاز به کار می‌کند

«کانون نمایش» با اکران فیلم‌های سینمایی، کوتاه، نیمه بلند و پویانمایی تولید شده در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز به کار می‌کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، 32 سالن در سطح کشور با اکران هشت فیلم در نیمه‌ی دوم آبان ماه کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها را از یک فرصت فرهنگی هنری مطلوب بهره‌مند می‌کنند.
قرار است در پی سیاست‌های اعلام شده‌ی کانون از 15 تا 28 آبان فیلم‌های «ناسور»، «نامه نانوشته»، «آتش‌نشان کوچک»، «مومو» و «هفت تیرهای چوبی» در سانس صبح و ویژه‌ی مدارس به اکران برسند. در نوبت بعدازظهر نیز فیلم‌های «ناسور»، «بچه‌های نفت» و «آقای مدیر» میزبان کودکان و نوجوانان و خانواده‌های آن‌ها خواهد بود.
بنابر اعلام معاونت تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سینما تئاتر کانون واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی و همچنین مجتمع آفرینش بین فلکه سوم و چهارم تهران‌پارس، نبش 212 شرقی پذیرای علاقه‌مندان تهرانی خواهند بود. هم‌زمان کانون‌های 30 استان کشور نیز آثار اعلام شده را به روی پرده می‌برند.
اداره کل امور سینمایی و تئاتر کانون برنامه‌ی این اکران‌ها را تا پایان اسفند 95 اعلام کرده است.
مناف یحیی‌پور معاون تولید کانون پیش از این بیان کرده بود که  کانون نمایش در ادامه، از همکاری تهیه‌کنندگان و کارگردانان غیرکانونی بهره‌مند خواهد شد و در سال آینده نیز فیلم‌های خارجی دوبله و به نمایش در خواهند آمد.
ساعت و شیوه‌ی نمایش این فیلم‌ها در هر استان بر اساس شرایط بومی و اقلیمی هر منطقه خواهد بود. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن88709492 امورسینمایی کانون تماس بگیرند.