کد خبر: 265646
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳
کانون میزبان جشنواره‌ی فیلم فجر شد

مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون ‍پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا ۲۱ بهمن میزبان تهیه‌کنندگان و هنرمندان سینمای ایران است.

به ‌گزارش اداره کل روابط ‌عمومی و امور‌ بین‌الملل کانون، فیلم‌های بخش چشم‌انداز سی و پنجمین جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم فجر این روزها در دو سینمای مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون به نمایش در آمده است.
بر اساس این گزارش، این فیلم‌ها از سوی شورای عالی تهیه‌کنندگان به نمایش در آمده‌اند و تا آخرین روز جشنواره اکران آن‌ها ادامه خواهد داشت.
این اکران‌ها که از ساعت 14 آغاز می‌شوند تا ساعت 21:30 هر شب ادامه دارند. در سانس 23 و 30 نیز فیلم‌های منتخب برای مهمانان ویژه به نمایش در می‌آید.
قرار است روز شانزده بهمن و در ششمین روز اکران این آثار فیلم‌های «ایتالیا، ایتالیا» اثر کاوه صباغ‌زاده، «خانه‌ی دیگری» اثر بهنوش صادقی، «کارگر ساده نیازمندیم» اثر منوچهر هادی و «ویلایی‌ها» اثر منیر قیدی به نمایش درآیند.
روز یک‌شنبه 17 بهمن «اسرافیل» اثر آیدا ‍پناهنده، «چراغ‌های ناتمام» ساخته‌ی مصطفی سلطانی، «تابستان داغ» به کارگردانی ابراهیم ایرج‌زاد، «دعوتنامه» به کارگردانی مهرداد فرید به نمایش در می‌آیند.
در روز سه‌شنبه 19 بهمن مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون ‍پرورش فکری کودکان و نوجوانان اکران فیلم‌های «ماه گرفتگی» ساخته‌ی سیدمسعود اطیابی، «شنل» ساخته‌ی حسین کندری، «سوفی و دیوانه» به کارگردانی مهدی کرم‌‍پور، «فراری» به کارگردانی علیرضا داوودنژاد را در دستور کار خود دارد.
فیلم‌های «آباجان» به کارگردانی هاتف علیمردانی، «کوپال» ساخته‌ی کاظم ملایی، «قاتل‌اهلی» جدیدترین اثر مسعود کیمیایی، «انزوا» به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی چهارشنبه 20 بهمن به نمایش در خواهند آمد.
آخرین روز این بخش از جشنواره به اکران فیلم‌های «دریاچه ماهی» ساخته مریم دوستی، «بدون تاریخ، بدون امضا» اثری از وحید جلیلوند، «‍پشت دیوار سکوت» به کارگردانی مسعود جعفری‌جوزانی و اثری از محمدحسین مهدویان به نام «ماجرای نیمروز» اختصاص دارد.
گفتنی است که سی و پنجمین جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم فجر 22 بهمن به کار خود ‍پایان می‌دهد.