«پایان رویاها»، 5 بار روی پرده سالن‌های جشنواره جهانی فجر

«پایان رویاها»ی محمدعلی طالبی در سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر 5 بار به نمایش گذاشته می‌شود.

 
به‌ گزارش اداره کل روابط عمومی و امور ‌بین‌الملل کانون، بر اساس برنامه اعلام شده از سوی دبیرخانه جشنواره، سالن شماره 3 پردیس چارسو نخستین بار این فیلم را ساعت 18:45 روز شنبه دوم اردیبهشت به روی پرده می‌برد و پس از آن این فیلم روزهای یک‌شنبه سوم اردیبهشت ساعت 23:40 در همین سالن، چهارشنبه 6 اردیبهشت ساعت 19:30 در سالن شماره 1 پردیس چهارسو،  پنج شنبه 7 اردیبهشت ساعت 21 در سالن شماره 2 سینما فلسطین و جمعه 8 اردیبهشت ساعت 16:30 در سالن شماره 1 سینما فرهنگ نمایش داده می‌شود.
این فیلم در مورد پسربچه‌ای است که با خانواده‌اش در یکی از روستاهای شمالی کشور زندگی می‌کند، علاقه‌ی شدیدی به اسبی پیدا می‌کند که تازه وارد خانه‌شان شده است. اشتباهی از این پسر سر می‌زند و مشکلی به وجود می‌آید اما او مشکل را از خانواده‌اش پنهان می‌کند و همین موضوع باعث گسترش گرداب دردسرها می‌شود...
تصویربرداری این اثر بر عهده علی‌ محمد‌قاسمی بوده و کار تدوین آن را حسن حسندوست بر عهده داشته است.
صدابردار این فیلم حسین بشاش، طراحی و ترکیب صدا محمدرضا دلپاک، موسیقی سیاوش طالبی، عکاس حبیب مجیدی است و بازیگران حسن رستمانی، نسرین بابایی، مجید پتکی، امیرحسام رضایی و شیوا فرهادی هستند.
این فیلم سینمایی 93 دقیقه‌ای به تهیه کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ساخته شده است.
بر همین اساس، «پایان رویاها» به همراه 14 فیلم ایرانی و خارجی بلند دیگر در بخش رقابتی سینمای سعادت (مسابقه بین‌الملل) سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر نیز به نمایش در می‌آید.
سامانه فروش بلیت اینترنتی جشنواره به نشانی
www.cinematicket.org/?p=fajriff بلیت‌های این فیلم را نیز به فروش گذاشته است.
گفتنی است این رویداد هنری که از روز اول اردیبهشت 1396 آغاز شده است تا 8 اردیبهشت ادامه می‌یابد.