پرچم کیارستمی را بالا نگاه داریم

فیلم بلند «پایان رویاها» با حضور کارگردان، برخی عوامل و هنرمندان در سینما چارسو جشنواره جهانی فیلم فجر برای نخستین بار به نمایش درآمد.

این فیلم که تولید سال 1395 اداره کل امور سینمایی و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است روز دوم اردیبهشت با حضور محمدعلی طالبی کارگردان و همسر او، بردیا حمیدزاده و آوا درویشی بازیگران، لعیا پالیزبان مدیر تولید و محمدرضا دلپاک صداگذار این فیلم و شماری از هنرمندان، منتقدان، نمایندگان جشنواره‌های جهانی، خریداران فیلم و نمایندگان کانون در جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش در آمد و با تشویق تماشاگران روبرو شد.
بر اساس گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، رضا میرکریمی دبیر سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر ضمن معرفی فیلم «پایان رویاها»، از تماشاگران خواست تا به دیدن این فیلم بنشینند.
در ادامه محمدعلی طالبی در سخنانی کوتاه با بیان این‌که این جشنواره بهترین جشنواره‌ای بود که تاکنون در ایران دیده‌ است، افزود: این فیلم در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ساخته شده است، همان مکانی که مرحوم عباس کیارستمی وصیت کرد که پیکرش از آن‌جا به خانه ابدیش منتقل شود و من پس از کیارستمی پرچمش را همچنان بالا نگاه داشته‌ام.
به گفته کارگردان فیلم «پایان رویاها»، در دو اکران این فیلم بازیگران خردسال به همراه بازیگران نقش پدر و مادر و سایر عوامل فنی و تولید فیلم حضور خواهند داشت.
گفتنی است این فیلم چهار اکران دیگر در روزهای یک‌شنبه سوم اردیبهشت ساعت 23:40 در سالن 3 چهارسو، چهارشنبه 6 اردیبهشت ساعت 19:30 در سالن شماره 1 پردیس چهارسو،  پنج‌شنبه 7 اردیبهشت ساعت 21 در سالن شماره 2 سینما فلسطین و جمعه 8 اردیبهشت ساعت 16:30 در سالن شماره 1 سینما فرهنگ خواهد داشت.