موزه کودک و نوجوان «کانون» را معرفی می‌کند

موزه کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم‌زمان با روز جهانی موزه و میراث فرهنگی، ویژه‌برنامه «معرفی کانون» را برگزار می‌کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، ابوالقاسم سلیمانی مدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون با اعلام این مطلب گفت: موزه کودک و نوجوان بخشی از میراث مادی و معنوی کانون طی 50 سال گذشته را در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده است.
سلیمانی افزود: بازدید از نمایشگاه «آثار تصویرگری علی اکبر صادقی»، «پوسترهای طراحی شده فیلم‌ها و تئاترهای مطرح کانون»، «فیلم و زینک‌های کتاب مهمان‌های ناخوانده» که از سوی سازمان میراث فرهنگی به عنوان میراث معنوی ثبت و معرفی شده بخشی از برنامه‌های این موزه کودک و نوجوان است.
وی گفت: از دیگر برنامه‌های این موزه بازدید از نمایشگاه «مرور 50 سال خاطرات کانون»، بخش بازی و سرگرمی با نمونه‌های تولیدات سرگرمی‌های کانون است.
سلیمانی یادآور شد: پخش فیلم‌های کانون در این روزها از ساعت 10 تا 12 و 14 تا 16 از دیگر برنامه‌های این ویژه‌برنامه خواهد بود.
مدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون گفت: موزه کودک و نوجوان کانون توسعه‌ی بخش‌های مجموعه‌ی آثار و برگزاری نمایشگاهی با موضوع «فرهنگ کودکی در میان اقوام و مناطق» را با هدف حفظ و انتقال میراث به نسل جوان را در دستور کار سال 1396 دارد.
در عین حال، بازدید از موزه برای عموم رایگان و از ساعت 9 تا 16 در روزهای سی‌ام اردیبهشت آغاز شده و تا سوم خرداد 1396 پذیرای علاقه‌مندان است.