مرکز آفرینش‌های کانون با برنامه‌های آموزشی به استقبال تابستان‌ می‌رود

مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری، کارگاه‌های هنر و تفکر خلاق را در قالب بسته‌های آموزشی ویژه برای تابستان کودکان و نوجوانان تدارک دیده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این مرکز هم‌زمان با آغاز فصل تابستان، با اجرای بیش از ۴۰ کارگاه فرهنگی، هنری و ادبی و برنامه ویژه ای با عنوان  «بسته‌های آموزشی»، اوقات فراغت پر باری را برای کودکان و نوجوانان رقم می‌زند.
برنامه‌های «بسته‌های آموزشی»این مرکز با حضور مربیان راهنما از ساعت 8:30 صبح تا 15، به همراه پذیرایی، دو روز در هفته تشکیل می‌شود.
این بسته‌های آموزشی با سه کارگاه متفاوت در هر روز و بر اساس تفکیک سنی  6 تا 7 سال، 8 تا 11 سال و 12 تا 15 سال آماده ارایه فعالیت‌ها به مخاطبان کودک و نوجوان است.
بر همین اساس، تئاتر کاغذی، عکاسی، ساخت زیورآلات، کاغذسازی، کاردستی، چرم دوزی، ملیله کاغذی، کارستی دوخت نمد، شطرنج، چرتکه، مکعب روبیک، دومینو و... از جمله کارگاه‌های این بسته آموزشی به شمار می‌رود.
در عین حال، این مرکز با راه‌اندازی کارگاه‌های ویژه نقاشی، طراحی، سفال با دست، سفال با چرخ، کلاژ (تکه چسبانی)، کاردستی، خوش‌نویسی، ظریف بری با چوب، معرق، ویترای، ساخت عروسک نمایشی، چاپ، گام به گام تا اندیشه، بادکنک‌های شکلی، نمایش خلاق، قصه‌گویی خلاق، شعر و قصه، اوریگامی، سرامیک، تصویرسازی، کاردستی با جاگورتا و ... پذیرای کودکان و نوجوانان است.
مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون به نشانی خیابان فاطمی، خیابان حجاب، هر روز از ساعت 9 صبح تا 16 آماده ثبت‌نام از علاقه‌مندان بوده و شروع کلاس‌ها، از روز 10 تیر 1396 تعیین شده است.
مخاطبان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه این مرکز به نشانی http://markazafarineshha.ir مراجعه کنند.