کد خبر: 269500
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
حضور کانون در راهپیمایی روز جهانی قدس

اعضا و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم‌گام با اقشار مختلف مردم در سراسر کشور در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، برپایی ایستگاه‌های فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی برای کودکان و نوجوانان شرکت کننده در مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرهای مختلف از جمله برنامه‌های کانون در این روز بود.
بر اساس این گزارش کودکان و نوجوانانی که به همراه خانواده‌های خود در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس شرکت کرده بودند با حضور در ایستگاه‌های فعالیت‌های فرهنگی و هنری کانون و با خلق آثار هنری و ادبی، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند.
هم‌چنین مربیان مراکز فرهنگی هنری ثابت و سیار کانون در یک هفته‌ی گذشته نیز در قالب برنامه‌های متنوع فرهنگی از قبیل: معرفی کتاب، وقایع و سرزمین، ساخت کاردستی و ماکت، نقاشی، شعارنویسی و... بچه‌ها را با سرزمین فلسطین و اهمیت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس آشنا کردند.
راهپیمایی روز جهانی قدس از یک سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به فرمان امام خمینی(ره) همه ساله در آخرین جمعه‌ی ماه رمضان برای حمایت از ملت فلسطین در کشورهای مختلف برگزار می‌شود.