دیپلم افتخار جشنواره اصفهان به «رویاها در یک روز» رسید

«رویاها در یک روز» به کارگردانی صادق جوادی دیپلم افتخار بهترین فیلم کوتاه و نیمه بلند پویانمایی سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان را دریافت کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم اصفهان برندگان خود در بخش‌های مختلف را شناخت.
بر این اساس، برگزیده‌های فیلم‌های انیمیشن کوتاه و نیمه بلند در حالی معرفی شدند که اثری به تهیه کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان توانست دیپلم افتخار بهترین فیلم این بخش را دریافت کند.
در این بخش پروانه زرین بهترین فیلم کوتاه به «گل و بلبل» به تهیه کنندگی مهدی آقاجانی تقدیم شد. همچنین فیلم «کودکان» به نویسندگی هادی محمدیان‌طبقی دیپلم افتخار بهترین فیلم‌نامه را دریافت کرد و پروانه زرین بهترین کارگردانی به فیلم «هزار افسان» به کارگردانی اصغر صفار و عباس جلالی یکتا تعلق گرفت.
گفتنی است که «رویاها در یک روز» چهار تصویر جداگانه از چهار خردسال در موقعیت‌های مختلف را روایت می‌کند و یک اثر نیمه مستند است و پیش‌تر نیز در چهار بخش بهترین فیلم‌نامه، بهترین کارگردانی، بهترین موسیقی و بهترین جان‌بخشی انیمیت نامزد دریافت تندیس طلایی خانه‌ سینما بوده است.