سامانه فروش آنلاین محصولات فرهنگی کانون به زودی راه‌اندازی می‌شود

سامانه فروش آنلاین محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با هدف گسترش امکان دسترسی به تمامی تولیدات در سراسر کشور در آینده نزدیک راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، حمید محمدی مدیر بازرگانی کانون پرورش در آستانه برپایی گردهمایی سراسری مسئولان فروش کانون در استان‌های کشور با اعلام این خبر گفت: در راستای گسترش احترام به مخاطبان و ارج نهادن هر چه بیشتر به فرهنگ مشتری مداری و امکان دسترسی هر چه بهتر به تولیدات و محصولات فرهنگی، مدیریت بازرگانی کانون، مطالعه و طراحی سامانه فروش آنلاین را در دست بررسی دارد که به زودی این طرح نهایی شده و ما امیدواریم همزمان با فرا رسیدن سال جدید بتوانیم به کودکان و نوجوانان و خانواده‌های محترم در نقاط مختلف کشور این امکان را بدهیم تا علاوه بر خرید تولیدات از 90 فروشگاه کانون در سراسر ایران، از طریق اینترنت نیز بتوانند نسبت به تهیه محصولات ما اقدام کنند.
وی از مسوولان فروش کانون در سراسر کشور به عنوان یکی از بازوان اصلی حوزه تولید و بازرگانی یاد کرد و افزود: این گردهمایی که در نوع خود برای نخستین بار برگزار می‌شود در تلاش است تا ضمن ارتقاء شأن و جایگاه فروش در حوزه تولید بر گسترش ارتباط میان مسوولان فروش در استان‌های کشور تأکید نماید تا از این رهگذر به تبادل تجربه با یکدیگر بپردازند.
محمدی همچنین تأکید کرد: این نشست فرصت ارزنده‌ای است تا مدیرعامل و معاونان کانون از نزدیک در جریان نقطه نظرات مسوولان فروش سراسر کشور قرار بگیرند و آنان نیز از رهنمودها و دیدگاه‌های مدیرعامل و دیگر مسوولان حوزه تولید کانون از نزدیک آشنا شوند. همچنین قرار است در این نشست که روز 20 آذر در مشهد برگزار می‌شود یکی از اساتید اقتصاد و بازرگانی دانشگاه، حاضران را با تازه‌ترین دستاوردهای علمی حوزه فروش، بازرگانی و مشتری مداری آشنا سازد.
مدیر بازرگانی کانون یادآور شد: ما امیدواریم نتیجه این نشست منجر به گسترش فروش محصولات شده و امکان دسترسی خانواده‌ها و دیگر مخاطبان به تولیدات بیش از پیش سهولت یافته و کودکان و نوجوانان عزیز بتوانند به بهترین نحو از کتاب‌ها و سرگرمی‌های کانون بهره‌مند شوند.
محمدی در ارتباط با شیوه اشتراک کتاب‌های کانون و نقش آن در گسترش فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی گفت: کانون سال‌هاست تازه‌ترین تولیدات و آثار خود را در قالب گروه‌های سنی مختلف از طریق پست به خانه‌های مردم می‌رساند و خانواده‌ها از این طریق می‌توانند هر ماه حداقل دو کتاب جدید را پیش روی فرزندان خود قرار دهند و بیش از پیش بر انس و الفت کودکان و نوجوانان با مطالعه و فرهنگ آن بیافزایند.
ما امروز بیش از ده هزار مشترک در سراسر کشور داریم که علاوه بر خانواده‌ها، بسیاری از سازمان‌ها، نهادها، ارگان‌ها و شرکت‌ها نیز از این طریق، امکان دسترسی به کتاب برای فرزندان کارکنان خود را فراهم می‌آورند.
وی از استان‌های تهران، خوزستان و کرمان به عنوان بیشترین متقاضیان تأمین کتاب از طریق اشتراک محصولات یاد کرد و گفت: تمامی عزیزان و افراد علاقمند به تهیه و تامین کتاب به شیوه اشتراک سالانه می‌توانند با مراکز فروش ما در سراسر کشور ارتباط برقرار کنند تا از این طریق، کتاب‌های متناسب با گروه‌های سنی فرزندان‌شان را در منزل تحویل بگیرند. همچنین تازه‌ترین محصولات کانون به صورت مستمر بر روی سایت تولید کانون ارایه می‌شود تا افراد علاقه‌مند از این طریق بتوانند با جدیدترین محصولات آشنا شوند.
مدیر بازرگانی کانون در بخش دیگری از گفت و گوی خود به اهمیت و نقش نمایشگاه‌های کتاب اشاره کرد و گفت: سعی ما بر این بوده تا همیشه در نمایشگاه‌های کتاب و تولیدات فرهنگی حضور داشته باشیم و از این رهگذر امکان دسترسی کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها را به محصولات فرهنگی و کتاب‌های ارزنده فراهم آوریم. ما امسال در هفته کتاب طرح برپایی 700 نمایشگاه در 700 مرکز فرهنگی هنری کانون را اجرا کردیم که با استقبال بسیار خوب اعضا و مربیان روبرو شد. امیدواریم با تثبیت این برنامه امکان تسهیل دسترسی به تهیه کتاب را برای تمامی کودکان و نوجوانان عزیز در سراسر کشور فراهم آوریم.
محمدی همچنین یادآور شد: در راستای گسترش فرهنگ دسترسی به کتاب و محصولات، بنا داریم با هماهنگی مدیران کانون در استان‌های مختلف، فروشگاه‌هایی را در نقاط مهم تجاری شهرها و بازارهای کتاب ایجاد کنیم تا علاوه بر مراکز و فروشگاه‌های فعلی، خانواده‌ها بتوانند راحت تر به تهیه کتاب و دیگر تولیدات فرهنگی و سرگرمی‌های سازنده برای فرزندان خود اقدام کنند.
شایان توجه است که گردهمایی سراسری مسوولان فروش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان‌های سراسر کشور روز 20 آذر ماه در مشهد برگزار می‌شود.