کد خبر: 199914
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۱
بازدید 17874
بیایید با علم بازی کنیم

کودکان و نوجوانان در "بازی با علم" نکات جالبی را درباره خصوصیات آب و مفهوم جاذبه درمی‌یابند.

بر اساس گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، "بازی با علم" نام مجموعه‌ای از "ویکی کاب" است که جولیا گرتن تصویرگری آن را به عهده داشته و شهلا انتظاریان هم آن را ترجمه کرده است.
"خیس می‌شوم" عنوان یکی از مجلدات این مجموعه است که با زبانی ساده و قابل فهم به پدیده‌ خیس شدن و دیگر خصوصیات آب پرداخته است. سوال‌های ساده و پاسخ‌های ساده که منجر به شناخت صحیح و عمیق کودک از ماده‌ای به نام آب خواهد شد در این کتاب گنجانده شده است.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان "خیس می‌شوم" را در 15000 نسخه و با قیمت 1600 تومان برای گروه سنی ب منتشر کرده است.
"به زمین می‌خورم" نیز کتاب دیگری از همین مجموعه است که با ترجمه‌ شهلا انتظاریان منتشر شده و در بخشی از آن آمده است: آیا می‌دانی وقتی شیر می‌ریزد چه می‌شود؟ توپی را به هوا پرتاب کن ببین چه می‌شود... چیزهای دیگری را هم به هوا پرتاب کن... مثل دسته کلید مادرت... وقتی چیزی می‌افتد به کدام طرف می‌افتد؟...
این کتاب سرشار است از این سوال‌های ساده که برای یافتن پاسخ آن‌ها کودک را ترغیب می‌کند آزمایش‌های ساده‌ای را انجام دهد و خود به جواب برسد. در پایان کتاب می‌توانید مطمئن باشید کودک شما به خوبی مفهوم جاذبه و تفاوت افتادن اجسام سنگین و سبک و سایر مفاهیم مرتبط را فراگرفته است.
"به زمین می‌خورم" با قیمت 1600 تومان در شمارگان 15000 نسخه و برای گروه سنی ب منتشر شده است.