کتاب‌خانه مرجع کانون و برپایی نمایشگاهی از کتاب‌های بیداری در ماه بهمن

نمایشگاه ماه بهمن کتاب‌خانه مرجع کانون با عنوان کتاب‌هایی برای بیداری به آثار برگزیده و منتخب داستان‌هایی با مضامین اجتماعی اختصاص یافته است.

به گزارش اداره‌ کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این نمایشگاه که از اول بهمن 92 برپا شده 17 اثر لاتین و 24 اثر فارسی در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.
بر اساس این گزارش کتاب‌ داستان‌های انقلاب برای بچه‌ها و نوجوان‌ها با موضوع‌هایی مانند «چرا توی خانه مانده است؟»، «برادرت را صدا کن» و «نیروی هوایی» به نمایش گذاشته شده است.
هم‌چنین کتاب‌های «قصه‌های مجید» و «مهمان مامان» اثر هوشنگ مرادی کرمانی، «گردان قاطرچی‌ها» اثر داوود امیریان، «وقتی یلدا نبود» نوشته مینو کریم‌زاده، «مهاجر کوچک» نوشته رضا رهگذر از دیگر آثار به نمایش‌گذاشته شده دراین نمایشگاه است.
بازدید از این نمایشگاه تا پایان بهمن 92 همه روزه به جز پنج‌شنبه، جمعه و روزهای تعطیل رسمی از ساعت 8 تا 16 برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.
گفتنی است: کتاب‌خانه مرجع کانون در هر ماه مجموعه‌ای از منابع کتاب‌خانه‌ای خود را به صورت ویژه و با موضوع‌های مختلف معرفی و در معرض دید علاقه‌مندان به حوزه‌ی ادبیات کودک و نوجوان قرار می‌دهد.
این کتاب‌خانه در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، مجتمع فرهنگی و هنری شهید ملک‌شامران کانون واقع شده است.