برپایی نمایشگاهی از داستان‌های زیست محیطی در کتاب‌خانه مرجع کانون

نمایشگاه ماه اسفند و فروردین کتاب‌خانه مرجع کانون با عنوان "ماهی به سرفه افتاد" به آثار برگزیده و منتخب داستان‌هایی با موضوع محیط زیست اختصاص یافته است.

به گزارش اداره‌ کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این نمایشگاه که از اول اسفند 92 برپا شده 21 اثر لاتین و 41 اثر فارسی در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.
بر اساس این گزارش کتاب‌ داستان‌هایی لاتین برای کودکان و نوجوان‌ها مانند «آشغال‌دانی فضایی» نوشته آیزاک آسیموف، کتاب آموزشی «آب‌چال» نوشته «گریم بیس» از مجموعه کتاب‌های سبز به نمایش گذاشته شده است.
هم‌چنین کتاب‌هایی فارسی مانند "حفظ محیط زیست" نوشته مجید عمیق، "گربه سانان" نوشته علی گلشن، "کوچه موش‌ها" نوشته محمدرضا یوسفی نیز در این نمایشگاه به چشم می‌خورد.
بازدید از این نمایشگاه تا پایان فروردین 93 همه روزه به جز پنج‌شنبه، جمعه و روزهای تعطیل رسمی از ساعت 8 تا 16 برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.
گفتنی است: کتاب‌خانه مرجع کانون در هر ماه مجموعه‌ای از منابع کتاب‌خانه‌ای خود را به صورت ویژه و با موضوع‌های مختلف معرفی و در معرض دید علاقه‌مندان به حوزه‌ی ادبیات کودک و نوجوان قرار می‌دهد.
این کتاب‌خانه در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، مجتمع فرهنگی و هنری شهید ملک‌شامران کانون واقع شده است.