کد خبر: 228388
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۹
هندوانه به شرط عشق، نمایشگاهی از کتاب‌های منتخب طنز در کانون

موضوع نمایشگاه اردیبهشت کتاب‌خانه‌ مرجع کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان به کتاب‌های برگزیده و منتخب طنز کودک اختصاص یافته است.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این نمایشگاه که با عنوان «هندوانه به شرط عشق» از اول اردیبهشت برپا شده تعداد 58 عنوان از کتاب‌های برگزیده و منتخب طنز کودک و نوجوان در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.
بر اساس این گزارش کتاب‌های« خانه پغورقاتی»، « ماشین لباسشویی ارواح»، «وام دماغ»، «جزیره بی تربیت‌ها»، «شوخی باکلمات»، « اکبر کاراته و آقایون کچل»، «هندوانه به شرط عشق»، «مرغ سوخاری برای جنازه» و «من،زن بابا ودماغ بابام» از جمله آثار طنزی است که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.
این نمایشگاه تا پایان اردیبهشت همه روزه به جز پنجشنبه، جمعه و روزهای تعطیل رسمی از ساعت 8 تا 16  در کتاب‌خانه‌ی مرجع کانون واقع در خیابان شهید بهشتی- خیابان خالداسلامبولی شماره 26 پذیرای بازدیدکنندگان است.
هم‌چنین علاقه‌مندان می‌توانند از نمایشگاه آثار تصویرگری مرتضی زاهدی تصویرگر برجسته کتاب کودک که از 15 فروردین در همین کتاب‌خانه برپا شده و تا پایان خرداد 93 ادامه دارد نیز بازدید کنند.
گفتنی است: کتاب‌خانه مرجع کانون در هر ماه مجموعه‌ای از منابع کتاب‌خانه‌ای خود را به صورت ویژه و با موضوع‌های مختلف معرفی و در معرض دید علاقه‌مندان به حوزه‌ی ادبیات کودک و نوجوان قرار می‌دهد.