تازه‌ترین شماره‌های نشریه کوشش منتشر شد

انتشارات کانون برای پربارتر کردن زمان فراغت کودکان و نوجوانان تازه‌ترین شماره‌های جنگ آموزشی- سرگرمی کوشش ویژه خردسالان و کودکان را با مطالب جذاب و آموزنده منتشر کرد.

 به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در شماره شانزدهم کوشش خردسال، ویژه گروه سنی الف(پیش دبستانی و اول دبستان) که در 66 صفحه تمام رنگی منتشر شده، تلاش شده خردسالان با موضوع‌های مختلف دینی، محیط زیست و زندگی حیوانات و گیاهان در قالب داستان‌های کوتاه، ترانه‌های کودکانه، بازی و ساخت کاردستی از مواد دور ریختنی‌ها آشنا شوند.
 داستان‌های کوتاه با عنوان «قیچی‌ها دوست من نیستند»، « وقتی کوچک بود»، «عجیب و غریب»، «شاخه‌ها»، «آدم و آینه»، «نی‌نی لاک‌پشته و نی‌نی سنجابه» و« قصه‌ی کوچولوها برای کوچولوها» از جمله مطالب این شماره از نشریه آموزشی – سرگرمی کوشش خردسال است.
هم‌چنین شماره 27 جنگ آموزشی- سرگرمی ویژه گروه سنی «ب و ج» (دوم تا پنجم دبستان) نیز این شماره از نشریه را به موضوع‌های متنوعی از قبیل شعر، داستان، نمایش‌نامه، مطالب علمی و سرگرمی‌   در 62 صفحه تمام رنگی با تصویرگری‌های جذاب اختصاص داده است.
 در این شماره نویسندگان و شاعران کودک و نوجوان برخی از تازه‌ترین نوشته‌ها و شعرهای خود را با عنوان‌های«یک شعر مثل قو»، « تصویرهایی از قهرمانان دینی: معراج»، «سنگ قرمز کوچولو و درخت کاج پیر»، «دنیای جالب»، «چاه آرزو»، « جمله‌های کال،خنده‌های نرسیده» و... منتشر کرده‌ا‌ند.
در عین حال و در مجموع این شماره از نشریه‌های کوشش با مطالب متنوع آموزشی و سرگرمی می‌تواند بخشی از اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در تعطیلات تابستان را پربار کند.
جنگ آموزشی- سرگرمی کوشش خردسال و گروه سنی «ب و ج» هر دو به صاحب امتیازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سر دبیری زهره پریرخ با قیمت 2 هزار و پانصد تومان عرضه شده است.