برگزاری نمایشگاه منتخب کتاب‌های فارسی هنر و سرگرمی

«با دست‌هایمان 1» عنوان نمایشگاهی در کتاب‌خانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که در مرداد ماه برگزار می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایشگاه به منتخبی از کتاب‌های فارسی هنر و سرگرمی اختصاص یافته است.
«سایه و نیم سایه» اثر سیدمهدی مجتهد، «شکل‌سازی با روزنامه و مجله» کار نیره تقوی، «پولک‌های چوبی» اثر فرزانه بابایی، «کاردستی های کاغذی» ترجمه علی خاکبازان و «حجم‌سازی» کار عادل ارشقی و ... عناوین برخی از 57 جلد کتابی است که در این نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
بر همین اساس نمایشگاه «با دست‌هایمان 2» نیز که منتخبی از کتاب‌های هنر و سرگرمی به زبان لاتین است در شهریور ماه برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه از ساعت 8 تا 16 به جز پنج‌شنبه و جمعه‌ها و روزهای تعطیل به کتاب‌خانه مرجع کانون مراجعه کنند.
کتاب‌خانه مرجع کانون در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، شماره 26، مجتمع فرهنگی‌هنری شهید ملک شامران واقع شده است.
گفتنی است کتاب‌خانه مرجع کانون در هر ماه مجموعه‌ای از منابع کتاب‌خانه‌ای خود را به صورت ویژه و با موضوع‌های مختلف معرفی و در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهد.