کد خبر: 232237
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳
پنج عنوان دیگر از مجموعه‌ی «آسمان چه می‌گوید» منتشر شد

پنج عنوان دیگر از مجموعه‌ی کتاب‌های «آسمان چه می‌گوید» با محوریت جست‌وجوی موضوعی در مفاهیم قرآن کریم از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان انتشار یافت.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کتاب «نیکی و نیکان» با موضوع احسان، انفاق و دست‌گیری، احترام به پدر و مادر و «ادبستان» با موضوع آداب و معاشرت و بعضی بنیان‌هایش دو عنوان این مجموعه به نویسندگی محمد طیب  به چاپ رسیده است.
هم‌چنین کتاب «فرصتی برای انتخاب» با موضوع جبر و اختیار اثر محمود حکیمی و «دروازه‌ی ابدیت» در زمینه مرگ، برزخ، قیامت، بهشت و جهنم نوشته ناصر نادری از این مجموعه منتشر شده است.
در عین حال «برای بالا رفتن» عنوان دیگری از کتاب‌های این مجموعه است که به موضوع عبادت پرداخته و این اثر توسط  سعید روح‌افزا دبیر مجموعه «آسمان چه می‌گوید»، نوشته شده است.
بر این اساس در شرح کوتاهی که پشت جلد کتاب‌های این مجموعه ثبت شده، با اشاره به این نکته که قرآن مجید آخرین و کامل‌ترین پیام آسمانی است که انسان را در دنیا و آخرت به رستگاری می‌رساند آمده است: مجموعه‌ی آسمان چه می‌گوید مفاهیم این کتاب جاویدان را به صورت موضوعی ساده و روان برای نوجوانان بیان می‌کند.
 گفتنی است این دومین سری 5 جلدی از کتاب‌های مجموعه آسمان چه می‌گوید است با شمارگان 10 هزار نسخه توسط انتشارات کانون چاپ و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.