انتشار «من حرفی دارم که فقط  شما بچه‌ها باور می‌کنید» با طراحی جدید

کتاب «من حرفی دارم که فقط شما بچه‌ها باور می کنید» نوشته‌ی احمدرضا احمدی پس از 45 سال با شکل و طراحی جدیدی از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نویسنده در این کتاب تلاش کرده برای بیان دردها و مشکلات از نمادهایی استفاده کند که برخی از این نمادها مانند بهار که نماد سرسبزی، شکوفایی، زندگی و زمستان نماد سکوت و سکون است.
بر اساس این گزارش در کتاب «من حرفی دارم که فقط شما بچه‌ها باور می کنید» نویسنده در باغ خواب و رویاهای نسل آینده به استقبال شکوفایی می‌رود و با پیوند زندگی فردی و اجتماعی با طبیعت، رنگ فصل‌ها را آینه بیان حالت‌های مختلف قرار می‌دهد و تلاش می‌کند از زبان یک نوجوان خبر آمدن فصل‌ها و دگرگونی زمان  را به مردم بدهد.
گفتنی است اولین چاپ این کتاب در سال 1348 با تصویرگری عباس کیارستمی منتشر شد اما به تازگی با تصویرگری لیدا معتمد و با طراحی تازه و تغییراتی که صورت گرفته توسط انتشارات کانون به عنوان چاپ جدید عرضه شده است.
کتاب «من حرفی دارم که فقط شما بچه‌ها باور می کنید» از گروه داستان‌های فارسی برای گروه سنی «د و ه» (دوره اول و دوم متوسطه) با جلد سخت در 48 صفحه تمام رنگی با شمارگان 5هزار نسخه و قیمت 6هزار و 600 تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.