تازه‌ترین شماره‌های کوشش خردسال و کودک منتشر شد

سی‌امین شماره جُنگ آموزشی- سرگرمی کوشش ویژه گروه سنی ب و ج(9 تا 14 سال) و نوزدهمین شماره این نشریه ویژه خردسالان توسط انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این شماره از کوشش خردسال که برای گروه سنی الف ( پیش از دبستان و کلاس اول) منتشر شده در حدود 30 عنوان مطلب جذاب شامل: داستان، شعر، نمایش، بازی، گفت‌وگو و... در 64 صفحه رنگی به چاپ رسیده است.
بر همین اساس یک مامان واقعی، انگور میوه‌ی مقدس، هنر چیدمانی زمینی، تیله‌ی رنگی، ورزش، اگر گفتی کجا هستم، قندان خندان، تیک تاک، دلم شبیه ‌باغه، آلبالو اژدها دلش می‌سوزد و چی بودم چی شدم از جمله مطالب شماره‌ی 19کوشش خردسال است.
هم‌چنین تازه‌ترین شماره نشریه کوشش گروه سنی ب و ج که در 70 صفحه رنگی به چاپ رسیده با یک سلام زیبای کودکانه این گونه آغاز می‌شود: سلام به زمین که هر روز به آسمان آبی و روشن سلام می ‌کند. سلام به خاک که با باریدن ابرها به دانه‌های باران سلام می‌کند. سلام به سبزه که تا از خاک سر برمی‌آورد، به آفتاب سلام می‌کند. سلام برشما که امروز به این کلمه‌ها سلام می‌کنید.
در عین حال در ادامه مخاطبان می‌توانند از مطالب این شماره شامل: شعر، داستان، بازی و ... با عنوان‌هایی از قبیل: رنگین کمان، بعضی وقت‌ها این جوری است، داستان غول ساده، پلی به سوی ماه، مجسمه‌ با چوب‌های دور ریختنی، المپیک بهاری در جنگل، کش پری، انشاهای دبستانی و بسیاری مطالب خواندنی بهره‌مند شوند.
نشریه‌های کوشش خردسال و کودک به صاحب امتیازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با سردبیری زهره پریرخ منتشر می‌شود.