کد خبر: 270247
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
بازدید 12253
«هیس! ما یک نقشه داریم» برای کودکان

«هیس! ما یک نقشه داریم» عنوان اثری از کریس هاگتن نویسنده و تصویرگر شناخته شده‌ی ایرلندی است که به تازگی از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، هاگتن که فعالیت گسترده‌ای در حوزه‌ی صلح و تجارت منصفانه دارد در این کتاب به نقش همبستگی پرداخته است. این اثر که پیش‌تر جوایزی را در حوزه‌ی تصویرگری به خود اختصاص داده است درباره‌ی گروهی است که می‌خواهند پرنده‌ای را شکار کنند و این تصمیم اتفاق‌های داستان را رقم می‌زند.
«هیس! ما یک نقشه داریم» کتابی تصویری است که پدید آورنده در خلق آن از رنگ‌های محدودی استفاده کرده است. این کتاب در قطع خشتی و با قیمت 6هزار و 200 تومان، مناسب گروه سنی «ب» (7 تا 10 سال) و قابل خریداری از فروشگاه‌های کانون در سراسر کشور است.
گفتنی است هاگتن فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 2007 آغاز کرده و آثار وی در نمایشگاه‌های متعددی در سراسر جهان به نمایش درآمده‌ است.
شمارگان این کتاب 40 صفحه‌ای که با رعایت قوانین بین‌ المللی نشر (کپی رایت) و اجازه‌ی رسمی انتشارات walker Books از کشور انگلیس منتشر شده، 5هزار نسخه است و ترجمه آن را نورا حق‌پرست بر عهده داشته است.