کد خبر: 272065
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴
فرشته‌های احمدرضا احمدی بال‌های طلایی دارند

جدیدترین اثر احمدرضا احمدی با عنوان «سه فرشته با بال‌های طلایی و چشمان آبی‌رنگ» از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به چاپ رسید.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، روایت‌گر این داستان پسر نوجوانی است که در پی بارش باران خواب سه فرشته را می‌بیند، فرشته‌ها به دنیای واقعی می‌آیند و در روزهای باران زده‌ی شهر با پسر همراه می‌شوند.
احمدی همچون همیشه از نشانه‌ها و مفاهیم معنوی و فلسفی بهره برده است تا داستانی متفاوت را برای مخاطبانش نقل کند. تصاویر علیرضا گلدوزیان نیز با متن همراه شده تا این داستان تخیلی رنگ و بوی جدیدی به خود بگیرد.
در بخشی از این اثر که برای گروه سنی «د» (12 تا 14 سال) منتشر شده است، می‌خوانیم: «گفتند، ما تو را به ضیافت ابرها می‌بریم. از ابر پله ساختند. من و فرشته‌ها از پله‌های ابری به آسمان رسیدیم. وارد مهمانی باشکوهی شدیم. همه چیز مهمانی از ابر بود. صندلی‌ها، میزها، آینه‌ها، لباس‌های زنان و مردان، درختان، پرنده‌ها، آهوها و ماهی‌ها. فرشته‌ها من را به باغی بردند و روی یک صندلی از جنس ابر نشاندند.»
این کتاب 10هزار و 500 تومان قیمت دارد و با شمارگان 2000 نسخه قابل خریداری از تمامی فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور است.