کارگاهی آموزشی  با موضوع "بازی‌های فکری" برگزار می‌شود

کارگاه آموزشی "بازی‌های فکری" به همت دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این کارگاه سه روزه برای مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون، مربیان مهدهای کودک، معلمان و اولیا تدارک دیده شده است.
کارگاه "بازی‌های فکری" در ادامه سیاست‌های برگزاری کارگاه‌های آموزشی دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب‌بازی کانون، به منظور افزایش خلاقیت و هوش در بازی‌های تک نفره، دو نفره و چند نفره برای بزرگ‌سالان، نوجوانان و کودکان در نظر گرفته شده است.
علاقه‌مندان می‌توانند به منظور ثبت‌نام و شرکت در این کارگاه، روز مورد نظر خود – دوم، سوم و چهارم بهمن- را انتخاب کرده و به همراه نام و نام خانوادگی و شماره شناسنامه به سامانه پیام کوتاه شورای نظارت به شماره 300074010 ارسال کنند.
بر اساس این گزارش، ثبت‌نام در این کارگاه رایگان بوده و تنها کسانی می‌توانند، شرکت کنند که مشخصات‌شان در فهرست سامانه شورای نظارت بر اسباب‌بازی ثبت شده باشد.
علاقه‌مندان و شرکت کنندگان باید توجه داشته باشند که امکان جابجایی پس از ثبت‌نام وجود ندارد.
گفتنی است هر کارگاه ظرفیت پذیرش 30 نفر را دارد و در صورتی‌که ظرفیت آن روز تکمیل باشد، به نوبت دیگر منتقل شده و در این صورت شرکت کنندگان با پیام کوتاه مطلع خواهند شد.
این کارگاه با مشارکت شرکت سرزمین ذهن زیبا از دوم تا چهارم بهمن به مدت سه روز از ساعت 15 تا 18 در سالن کنفرانس شماره 2 مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب برگزار می‌شود.