بازی برخط "آرمان‌شهر" لوح تقدیر دریافت کرد

بازی برخط (آنلاین) "آرمان‌شهر" از تولیدات واحد رایانه‌ای کانون، لوح تقدیر ششمین جشنواره بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال را به دست آورد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بر همین اساس، هیأت داوران این جشنواره در مراسم پایانی، بازی آرمان‌شهر را در عنوان "بازی بر خط" و در بخش "بازی‌های رایانه‌ای و سرگرمی دیجیتال"،  شایسته تقدیر معرفی و به آن لوح تقدیراهدا کرد.
بازی برخط(آنلاین) آرمان‌شهر، نوعی بازی استراتژیک با هدف مدیریت راهبردی منابع مالی است. علاقه‌مندان می‌توانند به نشانی اینترنتی   www.arman-shahr.com مراجعه و این بازی را - که به صورت آزمایشی در وب قرار گرفته - مشاهده و بازی کنند. 
این جشنواره از 6 بخش اصلی شامل پایگاه‌های اینترنتی و رسانه‌های برخط، بخش نرم‌افزارهای رسانه‌ای، بخش نرم‌افزارهای تلفن همراه و سامانه‌های برخط غیر اینترنتی، بخش نرم افزارهای بازی‌های رایانه‌ای و سرگرمی‌های دیجیتال و بخش نرم افزارهای هنرهای دیجیتال تشکیل شده است.
بخش‌های جنبی این جشنواره نیز شامل تولیدات مراکز فرهنگی دیجیتال، تولیدات دانش آموزی، پژوهش و ایده‌های رسانه‌های دیجیتال و تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.
گفتنی است ششمین جشنواره بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال از سوی مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از 13 تا 23 مهر و مراسم پایانی آن روز 9 دی در تالار وحدت برگزار شد.