مرکز سرگرمی‌های سازنده کانون در اولین نمایشگاه "صنعت اسباب‌بازی" شرکت کرد

مرکز سرگرمی‌های سازنده و شورای نظارت بر اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در "اولین نمایشگاه صنعت اسباب‌بازی و دست‌آوردهای دومین مسابقه ملی طراحی و ساخت اسباب بازی" حضور داشت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایشگاه، از تاریخ  29 بهمن تا 4 اسفند در محل دایمی نمایشگاه‌های دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.
بر اساس این خبر، مجید قادری مدیر مرکز سرگرمی‌های کانون نیز در دومین سمینار تخصصی طراحی اسباب بازی و ابزار آموزشی که دوم اسفند ماه در همین نمایشگاه برگزار شد، مدیریت آماده‌سازی پنل اسباب‌بازی و فرهنگ را بر عهده داشت.
در این نمایشگاه علاوه بر کانون، شرکت‌های مرتبط با صنعت اسباب‌بازی اعم از تولید کنندگان اسباب بازی، وارد کنندگان و همچنین سایر متولیان حوزه‌ی کودک و نوجوان حضور داشتند و با برپایی غرفه‌هایی به ارایه‌ی دست‌آوردهای صنعت اسباب بازی و محصولات خود پرداختند.
همچنین در خلال برپایی نمایشگاه شورای نظارت بر اسباب بازی نیز غرفه‌ای شامل نمونه طرح‌های ثبت شده و منابع مکتوب و اطلاعات مربوط به ثبت طرح‌ها را جهت اطلاع شرکت کنندگان برپا کرد.
هدف از برپایی "اولین نمایشگاه صنعت اسباب‌بازی و دست‌آوردهای دومین مسابقه ملی طراحی و ساخت اسباب بازی"، ایجاد فرصت جهت برقراری ارتباط و شناسایی شرکت‌های معتبر داخلی،نمایش فن‌آوری‌ها و شیوه‌های جدید تولید اسباب‌بازی، ایجاد زمینه‌ای برای ارایه طرح‌های نو در زمینه ساخت اسباب‌بازی، ایجاد بستر کارآفرینی و حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی و ایجاد بستری جهت بالا‌بردن سطح کیفی اسباب‌بازی‌های تولید داخل عنوان شده بود.