نهمین مسابقه‌ی اینترنتی «هدیه‌ای برای زندگی» فعال می‌شود

نهمین مسابقه‌ی اینترنتی «هدیه‌ای برای زندگی» به مناسبت 25 خرداد روز جهانی تجلیل از اهداکنندگان خون سالم در پایگاه مسابقات کانون فعال می‌شود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و دفتر جذب اهدا کنندگان اداره‌کل منطقه‌ای آموزش انتقال خون استان تهران در برگزاری این مسابقه چهارگزینه‌ای اینترنتی مشارکت کرده‌اند.
بر این اساس علاقه‌مندان به شرکت در این رقابت اینترنتی از روز 25 خرداد (روز جهانی تجلیل از اهداکنندگان خون سالم ) تا 1 مرداد 1395 فرصت دارند که به این پایگاه به نشانی www.kanoonquiz.ir  مراجعه کنند و ظرف 20 دقیقه به 12 سوال چهار گزینه‌ای پاسخ دهند.
در این زمینه اطلاعات عمومی شرکت‌کنندگان پیرامون موضوع‌هایی مانند میزان اهدای خون در هر نوبت، کمینه و بیشینه سن مجاز برای اهدای خون و هدف اصلی انتقال خون مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
پس از پایان مهلت تعیین شده به برگزیدگان این رقابت از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سازمان انتقال خون استان تهران به طور مشترک جوایزی اهدا می‌شود.
سازمان انتقال خون ایران در نظر دارد طی آیینی هم‌زمان با نهم مرداد سال‌روز تاسیس این سازمان، از برگزیدگان این مسابقه نیز تجلیل کند.