رایزنی با قصه‌گویان خارجی برای شرکت در جشنواره رضوی

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، از رایزنی‌های گسترده برای حضور فعال قصه‌گویان خارجی در سومین جشنواره قصه‌گویی رضوی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، محسن حموله در جلسه کمیته امور بین‌الملل این جشنواره در ساری تاکید کرد که باید تلاش کنیم تا جشنواره قصه‌گویی رضوی پر بارتر از گذشته برگزار شود.
وی افزود: جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی در دوسال اجرای خود با موفقیت‌های خوبی همراه بوده که امید است در دوره‌های بعدی نیز شاهد این موفقیت‌ها باشیم.
حموله با تقدیر از مدیر کانون مازندران گفت:" توفیق‌های به دست آمده در این کانون حاصل درایت مدیر و زحمات همکاران‌شان در کانون پرورش فکری مازندران است."
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل کانون با تاکید بر برگزاری جلسه‌های مشترک هم‌فکری و همکاری افزود: این نشست‌ها بی‌تردید مورد عنایت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) است و برکات زیادی را نصیب همه‌ی دست‌اندرکاران جشنواره خواهد کرد و افتخار بزرگی هم برای تمامی اعضای جلسه خواهد بود که خادم فرهنگی امام رضا(ع) محسوب شوند.
وی با تاکید بر مرور کردن و ارزیابی جشنواره دوم قصه گویی رضوی، مباحث خود را در سه محور زیرمطرح کرد:
"توجه به نقاط ضعف و قوت و بررسی آن"، "اقدامات صورت گرفته در جشنواره" و "برگزاری جلسات هماهنگی جهت انجام بهتر کارهای جشنواره" از عمده موارد طرح شده از سوی وی بود.
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون همچنین تصریح کرد، فعالیت‌های موثری در حوزه بین‌الملل صورت گرفته است که می‌توان به رایزنی با قصه‌گویان خارجی از کشورهای اندونزی، دانمارک، آمریکای جنوبی ، کانادا، لبنان، اسپانیا، چک، آفریقا، مالزی، هند، روسیه، باکو، سوئد ، تونس، یمن، عراق و سایر کشورها به عنوان برخی از این فعالیت‌ها اشاره کرد.
وی توضیح داد در این رایزنی‌ها علاوه بر معرفی جشنواره به افراد و گروه‌های هدف از آنان جهت شرکت در جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی دعوت شده است.
حموله در همین حال با بیان این‌که فراخوان جشنواره به هفت زبان زنده دنیا ترجمه و به کشورهای متعددی ارسال شده است اضافه کرد: آرزو می‌کنم جشنواره امسال هر چه پر بارتر به نسبت گذشته برگزار شود.

سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی هم‌زمان با دهه‌ی کرامت در ساری برگزار می‌شود.