کد خبر: 211437
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۸:۱۶
کانون؛  تنها شرکت‌کننده‌ی ایرانی بازار فیلم گوانجو

چهارده فیلم پویانمایی کوتاه و دو فیلم بلند زنده "آقای مدیر" و "مرادو" از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بازار بین‌المللی فیلم "گوانجو" در کره جنوبی معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این بازار بین‌المللی فیلم از 30 شهریور تا 3 مهر در شهر فرهنگی گوانجو به مدت 4 روز برگزار شد و کانون به عنوان تنها شرکت کننده ایرانی در این بازار حضور داشت.
این بازار در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی "کیم دی جونق" برگزار شد و در آن 149 شرکت‌کننده که در زمینه فروش فیلم بلند، انیمیشن بلند و کوتاه، بازی‌های رایانه‌ای واپلیکیشن‌های موبایل فعالیت می‌کنند و نیز نمایندگانی از شبکه‌های تلویزیونی کشورهای آسیایی، اروپایی، خاورمیانه و آمریکای جنوبی حضور داشتند.
در کنار این بازار، هفده سمینار و کنفرانس‌های تخصصی با حضور کارشناسان مختلف در حوزه فیلم و در زمینه‌های مختلف تولید فیلم و موضوع برگزاری بازارهای بین‌المللی فیلم با کیفیت هرچه بهتر و همچنین کارگاه آموزشی برای شرکت کنندگان برگزار شد.
بر اساس این گزارش غرفه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یکی از پربازدیدترین غرفه‌های این بازار بود و توانست مخاطبان زیادی را جذب کند و به نمایش اختصاصی بعضی از محصولات خود به خریداران بپردازد.