کد خبر: 224964
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۹
تازه‌ترین خبرنامه‌ی کانون منتشر شد

تازه‌ترین شماره از «خبرنامه‌ی کانون» نشریه‌ی تحلیلی گزارشی روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ویژه‌ی اخبار مهر و آبان منتشر شده است.

این شماره که با پیام وزیر آموزش و پرورش خطاب به معلمان و مربیان کانون در هفته کتاب‌خوانی آغاز می‌شود، بخش ویژه‌ی خود را به مبحث کتاب‌خوانی و گسترش آن در مراکز کانون اختصاص داده است.
محسن حموله مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون و سردبیر این نشریه در سرمقاله خود به بررسی فعالیت‌های مختلف کانون در امر کتاب و کتاب‌خوانی پرداخته است.
گفت‌وگو با بابک نیک‌طلب درباره طرح شعر نوجوان امروز و گفت‌وگو با مرتضی حیدری مشاور اقتصادی مدیرعامل درباره فرصت‌های اقتصادی کانون از جمله مطالب این نشریه است.
حسین نوروزی، دبیر تحریریه‌ خبرنامه و انسیه موسویان کارشناس ادبی کانون نیز دو یادداشت درباره‌ی طرح شعر نوجوان و حواشی آن در این شماره نوشته‌اند.
هم‌چنین گزارش حضور کانون در هفته ی دوستی کشور روسیه و در نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت از دیگر مطالب حوزه کتاب و کتاب‌خوانی است که در این شماره خبرنامه تهیه شده است.
گزارش‌هایی از برنامه‌های مختلف از جمله «سلمان سلام» و نیز گزارش کامل فعالیت استان‌ها در هفته‌ی ملی کودک از بخش‌های گزارشی این خبرنامه است.
دو مقاله درباره‌ی بازی‌ها و مقایسه‌های آن‌ها نوشته شکرالله امینی و نیز اهمیت افسانه‌خوانی برای بچه‌ها نوشته منوچهر اکبرلو، مطالب دو کارشناس این حوزه است که در خبرنامه گنجانده شده است.
کیان جوادی، علی بزرگیان، خدیجه اسمعیلی، معصومه عبدالهی، مستانه تابش و بهزاد چهارباشیان یادداشت‌ها و گزارش‌های این شماره را به رشته‌ی تحریر درآورده‌اند.
این نشریه در 96 صفحه و به‌صورت دوماهانه تهیه و منتشر می‌شود.