کارنمای کتاب‌های جدید کانون به زبان انگلیسی منتشر شد

کارنمای (کاتالوگ) کتاب‌های جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، هم‌زمان با برگزاری شصت و ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت 2014 به زبان انگلیسی منتشر شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، این کارنما 56 عنوان کتاب را در خود جای داده که شامل 15عنوان کتاب تصویری، 3 عنوان کتاب‌های مرغک، 12عنوان از کتاب‌های مجموعه شاهنامه، 14 عنوان رمان نوجوان امروز، 4 عنوان کتاب‌های غیر داستانی و 8 عنوان نمایش‌نامه است.
بر همین اساس این کارنما با نظارت محسن حموله مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نظارت هنری کوروش پارسانژاد و با ترجمه سیامک مظلومی منتشر شده است.
در عین حال مهشید مهاجر گرافیک، سعیده ارگانی و فاطمه گوهریان نمونه‌خوانی، تهیه اطلاعات کتاب‌ و هماهنگی برای انتشار این کارنما را بر عهده داشته‌اند.
بر اساس این خبر، کارنمای کتاب‌های جدید قرار است برای نخستین بار در غرفه کانون در شصت و ششمین دوره نمایشگاه کتاب فرانکفورت در روزهای 16 تا 20 مهر 1393 ارایه شود.
گفتنی است امور بین‌الملل کانون هر ساله اقدام به چاپ کاتالوگی از کتاب‌های جدید کانون به زبان انگلیسی برای معرفی هر چه بهتر این کتاب‌ها به ناشران بین‌المللی می‌کند.