«طاووس حوض نقاشی» به مرکز تئاتر کانون رفت

نمایش عروسکی «طاووس حوض نقاشی» با طراحی و کارگردانی سهیلا احمدی‌فرد در مرکز تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایش عروسکی بر اساس قصه‌ی قدیمی ایرانی با تکنیک سایه‌ای هر روز به جز شنبه‌ها در ساعت 17 برای عموم علاقه‌مندان بر روی صحنه می‌رود.
ماجرای این نمایش روایت سفر گنجشکی در آرزوی تن‌پوشی نو است. ولی نه با تلاش که با آشفته‌سازی خانه‌ی دیگران. او غوزه‌ای(غلاف ناشکفته‌ی پنبه) را که پیدا کرده پیش نخ ریس می‌برد تا نخ کند و در عوض دستمزد نصف نخ‌ها مال خودش و نصف دیگر مال نخ‌ریس شود اما....
بر اساس این خبر، روشنک حاجی‌زاده، محمود فیضی، کوثر علی‌مددی، مژگان حسین‌زاده، فهیمه معین، نغمه طوسی، آرش فخر‌آور و راضیه اسماعیلی به عنوان عروسک‌گردان‌ها و بازیگران این نمایش، ایفای نقش می کنند.
هم‌چنین علی معلم دامغانی شاعر، محمدرضا فیاض آهنگ‌ساز، سارا نامجو طراح عروسک، لرتا آودیسیان طراح حرکات و لباس، فاطمه عباسی ساخت عروسک، انوشیروان نورفردی طراح صحنه، علیرضا بهزادی اجرای صحنه و سعید عابدی دستیار این نمایش هستند.
در عین حال، ماندانا کریمی، فروزان بهرام‌پور، انوشیروان نورفردی، جواد طالبی و حسن دادشکر گویندگی این نمایش را بر عهده دارند.
نمایش «طاووس حوض نقاشی» صبح‌ها ساعت 10 ویژه مدارس و مهد کودک‌ها با هماهنگی قبلی و بعد از ظهرها ساعت 17 برای عموم اجرا می‌شود.
گفتنی است شماره تلفن‌های 09302427571 و 7-22099124 برای ذخیره جا در نظر گرفته شده است.