درخشش 10 کودک ایرانی در مسابقه هنرهای تجسمی «لوئی فرانسوا»

10 کودک و نوجوان عضو مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، جوایز و دیپلم افتخار مسابقه بین‌المللی هنرهای تجسمی «لوئی فرانسوا» کشور فرانسه را کسب کردند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مسابقه بین‌المللی هنرهای تجسمی «لوئی فرانسوا» در سال 2015 به موضوع «چهره یا نقاب» اختصاص داشت.
بر همین اساس «بهار راز نهان» 12 ساله از مرکز جلیلی استان کرمانشاه جایزه اول و نقدی و «هدیه حری» 10 ساله از مشهد جایزه هفتم گروه سنی 10 تا 13 سال را از آن خود کردند.
همچنین «شکیبا بورکی» 7 ساله از مرکز 10 استان کرمانشاه، «پویان پیره» 14 ساله و «نازآفرین آکیا» 11 ساله هر دو از مرکز یک کانون کرمانشاه، «ماردین فتحی» 8 ساله ازسقز کردستان، «سجاد محسنی» 9 ساله از ماهشهر و «راستین تاجیک» 7 ساله، «پرهام و پویا جاویدان» 5 ساله و 9 ساله (هر سه به صورت گروهی) از بهبهان استان خوزستان، دیپلم افتخار این مسابقه بین‌المللی را دریافت کردند.
در مجموع 5200 اثر از 53 کشور جهان به دبیرخانه این مسابقه ارسال شده بود این در حالی است که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارسال 911 اثر نقاشی در مسابقه شرکت کرده است.