قدردانی معاون توسعه و مدیریت منابع از فعالیت‌های روابط عمومی کانون

معاون توسعه و مدیریت منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: روابط عمومی کانون در انعکاس رویدادهای فرهنگی کانون به ویژه جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی و در حوزه عرضه محصولات فرهنگی کانون خوش درخشیده است و هرجا روابط عمومی هست نشاط و شادمانی نیز به آن مجموعه راه پیدا می‌کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فریدون واحدی از کارشناسان روابط عمومی کانون سراسر کشور که برای شرکت در یک پودمان آموزشی به تهران آمده‌اند خواست تا در کنار پیشنهاد‌ها و نقدهای منصفانه، به بیان نقاط قوت و موفقیت‌های کانون بپردازند چرا که تصمیم‌گیری در کانون کاملا کارشناسی است و با خرد جمعی صورت می‌گیرد.
وی اضافه‌کردن یک پست کارشناسی سمعی بصری به زیر مجموعه روابط عمومی کانون در استان‌های درجه 1 و 2 (از نظر تعداد مراکز فرهنگی‌هنری کانون) به منظور اصلاح ساختار و اختصاص درصدی از بودجه‌ی برنامه‌ها و فعالیت‌ها برای تبلیغات و اطلاع رسانی در سال 96 را نگاهی راهبردی به منظور توجه بیشتر به سهم و تأثیر روابط عمومی و تبلیغات در فعالیت‌های سازمان عنوان کرد.
واحدی تاکید کرد: در کنار همه اقدام‌های انجام شده به آرامش، همدلی و همراهی در کل مجموعه کانون نیاز داریم تا کارکنان حس کنند که مدیران آن‌ها اگر وعده‌ای می‌دهند به قول‌های خود عمل می‌کنند و این حرف‌ها در حد شعار باقی نمی‌ماند.
در ابتدای این پودمان مجتبی دانشور مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون توضیح داد که همکاران روابط عمومی در ستاد و استان‌ها در سال جاری به بهترین نحو به وظیفه اطلاع‌رسانی خود عمل کرده‌اند و امیدواریم با حفظ این روند بتوانیم اتفاق‌های خوب آتی کانون را پوشش دهیم.
اصغر باقرزاده مدیرکل آموزش و پژوهش کانون نیز از نصب سامانه جتمع مدیریت آموزش کانون و راه‌اندازی آن در آینده نزدیک خبر داد و گفت: از این طریق در آینده بسیاری از آموزش‌ها با کیفیت بالا به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.
پودمان آموزشی کارشناسان روابط عمومی کانون سراسر کشور به صورت حضوری و غیر حضوری با عنوان‌های «اقناع و تبلیغ» و تبلیغات در روابط عمومی» روزهای 9 و 10 اسفند در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون تهران  برگزار شد.